X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 124

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    tenzij iemand me voor is .

    Tot uw dienst...

    We kunnen er bij Alton Towers alleszins zelden over klagen dat ze hun producten niet netjes aan de man brengen. Ik wordt ook beduidend warmer van dit type van thema. De thematische saus van The smiler vond ik goed uitgewerkt, maar die liet me verder koud. Hierover ben ik laaiend enthousiast.

    Ik brand al van nieuwsgierigheid wat betreft de combinatie van hout en vuurzeeën. Dat lijkt me niet alleen technisch en op vlak van veiligheid een stevige kluif. Het werkt ook in op het buikgevoel van veel mensen dat je hout en vuur beter niet combineert als je het hout heel wil laten. Dat geeft er een interessante psychologische twist aan.

    Zou het ontwerp van de treintjes al lang zo vastliggen of is het een stiekeme knipoog naar dat stalen godengeschenk uit Phantasialand? Ik zou het geniaal vinden als dat de aanleiding ervoor was.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 08-01-18 om 11:25.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •