X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 122
  1. #21

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Zo'n funderingen heb ik daadwerkelijk nog nooit zo gezien. Het is eens iets anders.
    Hopelijk zit er inderdaad een launch bij, al zou een standaard lifthill natuurlijk ook nog kunnen. We zullen moeten afwachten.

  2. #22

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Op zich komt het bij woodies wel vaker voor dat er lange rechte fundamenten worden gegoten. Is wat mooier dan gewoon een betonplaat (zoals bij Troy) en daarnaast gaat een betonplaat hier simpelweg niet vanwege de hellingen. Het is dan weer eenvoudiger dan een losse footer voor elke support, maar ik geloof dat dit voor GCI ook eerder uitzonderingen zijn (ze doen dat wel waar dat noodzakelijk is voor de theming etc. maar het lijkt er op dat ze het liever niet doen).

  3. #23

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Op zich komt het bij woodies wel vaker voor dat er lange rechte fundamenten worden gegoten. Is wat mooier dan gewoon een betonplaat (zoals bij Troy) en daarnaast gaat een betonplaat hier simpelweg niet vanwege de hellingen. Het is dan weer eenvoudiger dan een losse footer voor elke support, maar ik geloof dat dit voor GCI ook eerder uitzonderingen zijn (ze doen dat wel waar dat noodzakelijk is voor de theming etc. maar het lijkt er op dat ze het liever niet doen).
    Is GCI echt al bevestigd?

    Het zou in ieder geval geen klassieke lifthill worden maar een magnetische aandrijving (vermoedelijk LSM), maar de vraag is nog of het een echte 'launch' word of gewoon een stillere manier om de trein op te takelen. Al vermoed ik zelf eerder het eerste.

  4. #24

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Ziet er eigenaardig uit! Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar dit project, ik doe wel een gokje op een launched woodie! Leuk dat het park mysterie houdt rond z'n projecten, is toch veel leuker dan als je alles nu al zou weten?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #25

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8


  6. #26

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Voor de Twitter gebruikers onder jullie raad ik aan https://twitter.com/ThemeParkWW te volgen.
    Hij post vaak foto's van de constructie, en vlogt ook vaak in Alton Towers!
    Speciale kerel maar maakt nog zeer goede content.

  7. #27

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Speciale kerel maar maakt nog zeer goede content.
    Laatste keer dat ik in Alton Towers was (mei) stond hij mensen te begeleiden bij de kaartjescontrole aan de ingang. Ik vroeg me al af hoe hij soms dagelijks vlogt vanuit Alton Towers. Niet moeilijk als je er werkt

  8. #28

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Ondertussen staat er best al wat hout rechtop:






    Dit en meer: https://www.facebook.com/towerstimes/

  9. #29

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Er begint al meer vorm in te komen, benieuwd naar het eindresultaat!

    Het park is sinds vandaag ook begonnen meer uit de doeken te doen over de attractie in een miniserie op hun sociale media. De eerste video:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #30

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Kijk toch al uit naar dat tweede filmpje en ook op welke manier deze baan uniek zal zijn. Zou het enkel de lancering zijn? (Uniek voor Europa). Of zou er nog iets anders zijn? Een drop bijvoorbeeld zoals Thirteen?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  11. #31

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Terug een looping misschien?
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

  12. #32

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Alton Towers heeft vermoedelijk de naam van hun nieuwe achtbaan (SW8) geregistreerd: Wicker Man. Zoals hierboven al aangehaald, lanceerde Alton Towers zopas een mini-serie rondom de ontwikkelingen van SW8. In de video zijn vreemde tekens te zien. Britse fans waren er als de kippen bij om de tekens te vertalen, waarbij telkens "Be Chosen" ontcijferd kan worden. Ook dit past bij het thema van de "Wicker Man".
    Samen met de copyright-aanvraag is ook een logo ingediend dat sterk lijkt op het geheime alfabet dat in de serie gebruikt wordt en inmiddels ook op de schuttingen rondom de bouwput in het park op duikt.

    Nog meer info in ons artikel: http://www.pretparken.be/NL/article/1822/



    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #33

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Nieuwe bouwfoto's:








    Bron: https://www.facebook.com/towerstimes/

  14. #34

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Vandaag ook deze foto's zien langs komen op de twitter van Theme Park Worldwide:

    Naam:     tpw.jpg
Bekeken:  840
Groote:   95,1 KB

    Lijken mij profielen voor een inversie? Of toch op zijn minst een zeer sterke kanteling.

    Bron: https://twitter.com/ThemeParkWW?lang=nl
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #35

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Vandaag ook deze foto's zien langs komen op de twitter van Theme Park Worldwide:

    Naam:     tpw.jpg
Bekeken:  840
Groote:   95,1 KB

    Lijken mij profielen voor een inversie? Of toch op zijn minst een zeer sterke kanteling.

    Bron: https://twitter.com/ThemeParkWW?lang=nl
    Of voor een overkapping? Net na de lift/launch is de daaropvolgende bocht ook uitgerust met zulke profielen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #36

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Is gewoon voor overkapping. Het was reeds bekend dat een deel van de rit overkapt wordt.

  17. #37

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Is er iemand opgevallen dat de ruimte tussen de baan een reling vrij ruim is? Je ziet het beter in het echt. Zouden ze nog iets met de wagens kunnen doen? Als ik de romeinse legenden over de Wicker Man nog goed ken liepen de offers in de buik van het offervuur rond.
    Wie weet first spinning woody.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 13-09-17 om 11:04. Reden: Spelling en hoofdletters aub

  18. #38

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Of voor een overkapping? Net na de lift/launch is de daaropvolgende bocht ook uitgerust met zulke profielen.
    Méh, saai :'(
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #39

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Blijkbaar is de kopvan de wikerman toe gekomen

    bron:
    http://themeparkfreaks.eu/2017/09/mo...-alton-towers/

  20. #40

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Eindelijk eens een mooi overzicht van wat er staat:



    Foto: © Learn To Fly At Tatenhill Airfield
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •