Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
En de prijs voor slechtste gimmick ever gaat naar...?! Wat een blunder naar mijn idee. Diegene die dit een 'world first' durft te noemen, heeft bijgevolg nooit deftig opzoekwerk gedaan. Wodan, JedD en Apocalypse zijn al drie woodies die vuur hebben rondom de baan. Oké, misschien wordt het niet zo bombastisch gebruikt als bij deze misschien, maar toch... Ben ook benieuwd hoe lang het zal duren voor die effecten uit zullen staan. Bij The Smiler gingen ook allerhande effecten in de baan zitten, zoals vernevelaars, die na een paar dagen al uit stonden. Laat staan deze toch wel dure effecten... Niet tegenstaand lijkt de baan mij wel vrij kort (net even lang als bijvoorbeeld Heidi), maar toch fijn. Ben benieuwd wat dit gaat geven.
Bwa, één vuurspuweffect of een trein die meermaals door een vuurzee raast vind ik toch wel een groot verschil en durf ik wel een world first te noemen hoor.

Ik ben heel benieuwd hoe dit zal uitpakken, maar ook naar veiligheid toe. Als ze echt vuur gaan gebruiken voor een vuurzee waar een treintje 3 keer per minuut (ongeveer) doorraast, dan lijkt het me dat ze die brandhaard de hele dag moeten laten branden en zal dit volgens mij vooral een hete bedoening worden...

Ik vermoed dus ook eerder een mix van echt vuur en vuureffecten die lijken op echt vuur.