Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Ik dacht dat je dat bedoelde maar ik zie nergens in de lay-out, of toch wat er al staat en we kunnen zien, plaats voor een launch. Buiten wat nu heel waarschijnlijk een kettinglift zal zijn.
Sprak het park zelf niet van een magnetische lift op een bepaald moment? Dat kan toch geen verzinsel geweest zijn. Enkele dingen die ik bedacht heb die dit zouden kunnen verklaren:

-Er is een (niet erg krachtige) lancering op het eerste, steilere stuk van de lift dat je de lifthill op lanceert. Het is hoe dan ook niet de norm dat lifthills een knik in hun kettingheuvel hebben, dus ik denk dat dit de waarschijnlijkste optie is.
-Er word een kettinglift geïnstalleerd, maar enkel als back-up om een Lightning Rod-achtig fiasco te kunnen omzeilen. Dit lijkt me niet erg waarschijnlijk, maar naar het schijnt zou zelfs Dollywood overwegen Lightning Rod gewoon een kettinglift te geven en de lancering weg te halen. Is het dan niet mogelijk dat Alton Towers gewoon het zekere voor zich neemt?

Hoe dan ook verwacht ik dat Alton Towers nog iets in hun woodie gaat steken, waar we nog niet echt het fijne van weten maar wat wel uniek is.