X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 122
  1. #101

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Alton is voor mij wel een top-park, terwijl ik Merlin bij deze honoreer als de slechtste parkengroep op Europese bodem, dus < P.R., Looping Group et les autres. Niet slecht qua (coaster)aanbod en zeker niet qua acterend entertainment, maar Merlin heeft zo veel potentieel, parken op toplocaties (Gardameer, Londen, Hamburg, ...) en haalt er zo bitter weinig uit. Er was al de creatieve bloedarmoede en het groot copy-paste gehalte (Heide vs Garda, alle Sea Lifes, alle Dungeons, alle Tussauds en alle Lego's) en nu overtreffen ze P.R. in nog later openen. Alton kan nu concurreren met Mirabilandia (uit ervaring: Eurowheel en Divertical des zomers maar open vanaf 12:00). In vroeger sluiten van attracties spant Lichtaart volgens mij nog steeds de kroon. Hopelijk inspireer ik hiermee geen andere park-bestierders.

    Zijn dit standaard-uren voor heel het seizoen of zijn dit minima voor op kalme dagen? Ik was er anno 2014 vroeg in april, toen de regio nog geen Paasvakantie had. Ze deden een soort geprivilegieerd PHL'eke: de zone met o.a. de Piraten-splashbattle was exclusief vroeg toegankelijk voor abonnees en mensen met online tickets (wij!).

    Later openen van enkele attracties vind ik het aller-ambetantste dat een park kan doen. Ik bespaar kosten (hotel) noch moeite (vroeg opstaan/ver rijden) om extra vroeg aanwezig te zijn en wil die inspanningen dan beloond zien in het eerste gouden uur. Dan nog liever één attractie een heel jaar dicht houden (b.v. Ice Age in MPG).

    Eigenlijk is de situatie van Merlin erg on-Brits: daar heb je concurrerende spoorwegen, post, ... Terwijl Merlin er bijna een monopolie bezit op bepaalde segmenten van de entertainment-industrie. Zelfs in Blackpool zijn ze stevig vertegenwoordigd. Gebrek aan gezonde concurrentie -> eigengereidheid -> klantonvriendelijke beslissingen?
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-01-18 om 23:17.

  2. #102

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    De vroegere opening is er nog steeds. Wel is deze nu enkel voor hotelgasten en houders van een Merlin Yearcard. Wickerman, Sonic Spinball en een deel van CeeBeesLand is een half uur vroeger open.

  3. #103

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Klagen heeft soms wel degelijk zin. Enkele dagen na de aankondiging van de 'beperkte' openingsuren van de attracties ontstond een ware stormvloed aan negatieve reacties op social media. AT bindt in en heeft de bezoekers gelijk gegeven:

    Theme Park opens to all other guests from 10am with over half our rides available, with all other rides and attractions to be open by 11am at the latest every day. Park open and close hours will always be flexible to ensure we can give our guests great experiences – if the park is busy we’ll always do our best to stay open!
    Bron

  4. #104
    borisvdd
    Guest

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten

    Er hangt toch ook in Bobbejaanland een tv boven de ingang met de openingsuren van de attracties, of vergis ik me?
    Maar... er is een verschil tussen deze "verrassing" aan de ingang te moeten vernemen, dan wanneer je ze op je website aankondigt.
    http://www.phantasialand.de/nl/park/...peningstijden/

    Ik zie het Bobbejaanland nog niet meteen doen met hun ingewikkelde (en klantonvriendelijke) attractie-openingstijden.

  5. #105

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    De eerste testritten zijn gepasseerd en... het ziet er bijzoooonder slooooom uit :s
    EDIT: de uploader van de video reageerde net dat andere testritten sneller waren door andere programmering van de baan en gebruik van wielen.

    Laatst gewijzigd door yelle8; 28-01-18 om 20:56.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #106

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Dat is balen: ik was net een beetje enthousiast geworden voor dit baantje. Ik heb nog de hoop dat het gewoon door het perspectief zo verschrikkelijk sloom overkomt en het eens je erop zit nog best een Wilde Hilde blijkt te... ah nee. Ander park.

  7. #107

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Amai, dat moet inderdaad de sloomste GCI zijn die ik al gezien heb. Nu staat de lifthill ook nog wel extreem langzaam, dus volgens mij wordt dat nog wel een beetje versneld waardoor de baan ook iets sneller zal zijn.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #108

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Ben vooral benieuwd naar de indoor stukjes eigenlijk. Hopelijk zijn er daar nog een paar mooie verrassingen?

    Over de snelheid denk ik wel dat dat goed komt hoor. Het treintje zat maar 1/4 vol; de ketting was indd misschien wat trager etc. Zo iets kunnen ze perfect op voorhand simuleren, dus zie dat wel goed komen.
    Laatst gewijzigd door Joran; 28-01-18 om 21:26.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #109

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Nog een edit voor bij de video, deze reactie plaatste de uploader van de video daarnet: "Please remember it's testing and was much quicker yesterday, so they will be using different wheels".
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #110

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Spijtig, praktisch alle video's zijn plots van het kanaal verwijderd. Maar hier nog een luchtfoto waarop de tunnels te zien zijn:



    Foto: © Attraction Images
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #111

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Volgens mij waren die drone beelden niet volledig legaal gemaakt ofzo.

  12. #112

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Alton Towers heeft wat fotootjes gemaakt. De conclusie is dat het er best sfeervol uitziet bij schemering.






  13. #113

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Ik ben best wel onder de indruk eerlijk gezegd. Het ziet er veel beter uit dan ik verwacht had. Hopelijk stelt de rit niet teleur, al zal het nog wel een hele tijd duren voor ik de coaster doe.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  14. #114

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    In het donker ziet het er inderdaad knap uit, maar ik vraag me af hoe het er bij daglicht zal uitzien. Knappe foto's in elk geval!

  15. #115

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Enkele gelukkigen die hun coaster-count al kunnen updaten:

    Naam:     altontowers.jpg
Bekeken:  565
Groote:   89,0 KB

  16. #116

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    John Wardly heeft de baan ook al gedaan en er over gezegd dat de baan een snelle twister is. De eerste twee drops zijn goed (maar die heeft hij ook zelf ontworpen), verder moet je echter geen airtime verwachten: Het is een twisterbaan en moet het daar van hebben.

    Verder legde hij ook uit dat in Groot Brittanië de vraag naar woodies niet echt groot is. Ze hopen met deze baan dat ze die vraag kunnen laten groeien om zo ook ooit de grote woodie te kunnen plaatsen waar fans al jaren heen vragen.

    Zoals ik dit laatste interpreteer sprek hij vanuit een Merlin oogpunt en niet noodzakelijk vanuit een Alton Towers Oogpunt. Bekende dat een mogelijk grotere woodie in een ander park komt. De vallei in AT mag nog steeds niet bebouwd worden, zo lang dat niet mag zal het park ook geen grote baan kunnen zetten.

  17. #117

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    John Wardly heeft de baan ook al gedaan en er over gezegd dat de baan een snelle twister is. De eerste twee drops zijn goed (maar die heeft hij ook zelf ontworpen), verder moet je echter geen airtime verwachten: Het is een twisterbaan en moet het daar van hebben.

    Verder legde hij ook uit dat in Groot Brittanië de vraag naar woodies niet echt groot is. Ze hopen met deze baan dat ze die vraag kunnen laten groeien om zo ook ooit de grote woodie te kunnen plaatsen waar fans al jaren heen vragen.

    Zoals ik dit laatste interpreteer sprek hij vanuit een Merlin oogpunt en niet noodzakelijk vanuit een Alton Towers Oogpunt. Bekende dat een mogelijk grotere woodie in een ander park komt. De vallei in AT mag nog steeds niet bebouwd worden, zo lang dat niet mag zal het park ook geen grote baan kunnen zetten.
    Er zijn al langer geruchten voor een grote woodie op de oude log flume site in Thorpe Park.

  18. #118

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Er zijn al langer geruchten voor een grote woodie op de oude log flume site in Thorpe Park.
    Die heb ik niet eerder gehoord. Bedankt voor de info.

    Klinkt in elk geval wel alsof het verhaal van John daar naartoe verwijsd.

  19. #119

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Alton Towers heeft op Facebook laten weten dat de baan op 17 maart open gaat.

    Tevens heeft IMAScore een snippet van de soundtrack vrij gegeven:

    https://www.youtube.com/watch?v=8y8aHjk849g

    Opvallend is dat er een stukje van Hall of the Mountain King in verwerkt zit. Een muziekwerk dat Alton Towers voor vrijwel al hun reclames gebruikt. Of dit een gimmick is voor de reclames voor deze baan, of dat dit ook in het gebied zelf te horen gaat zijn, is nog maar de vraag.

  20. #120

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Alton Towers heeft op Facebook laten weten dat de baan op 17 maart open gaat.

    Tevens heeft IMAScore een snippet van de soundtrack vrij gegeven:

    https://www.youtube.com/watch?v=8y8aHjk849g



    Opvallend is dat er een stukje van Hall of the Mountain King in verwerkt zit. Een muziekwerk dat Alton Towers voor vrijwel al hun reclames gebruikt. Of dit een gimmick is voor de reclames voor deze baan, of dat dit ook in het gebied zelf te horen gaat zijn, is nog maar de vraag.
    Ook The Smiler zijn soundtrack bevat een stuk van Hall of the Mountain king, en persoonlijk vind ik die versie geslaagder.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •