X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 121 tot 122 van de 122
  1. #121

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Er worden blijkbaar al mensen in het station toegelaten:



    Bron: Diary of a Rollercoaster Girl Facebook.

    Edit: Baan is geopend en eerste mensen hebben hun ritjes gemaakt. Ben benieuwd naar de opmerkingen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 20-03-18 om 16:48.

  2. #122

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Nog weinig reviews over dit hier op het forum.

    Ik heb zelf de baan mogen doen. En dat nog wel in het donker.
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************


    Het eerste wat je ziet is de enorme wickerman. En dat is ook meteen de grootste anti-climax in pretparkland ooit. Ik wist dat het vuur gemaakt werd met rook- en lichteffecten. Dit hebben we in pretparkland, maar ook in concerten wel vaker gezien en kan een zeer overtuigend effect geven. AT heeft er echter voor gekozen om het vuur te maken met gewone schermen. De randen van de schermen wegwerken hebben ze zeker NIET gedaan. Erg hoog resoluut zijn de schermen ook niet. Zelfs vanop redelijke afstand kun je de pixels tellen. Dit is ongetwijfeld de slechtste poging om vuur te faken die ik ooit gezien heb. De échte vuureffecten op de schouders deden het (uiteraard) niet.

    Tijdens de rit ga je 3x door de wickerman heen. Doordat er nevel gebruikt wordt zijn die 3x letterlijk kouder dan de rest van de rit. Ik had toch wel verwacht dat ze hier enkel warmtestralers zouden hangen, zodat je tenminste nog een beetje het gevoel van een brandje zou krijgen.. maar nee, ook dat stukje creativiteit ontbrak blijkbaar volledig. Het grote SW effect is dus wat mij betreft afgedaan als waardeloos.

    Ook de voorshow vond ik eigenlijk best slecht. Een deel van het publiek wordt té ver naar voren geduwd om fatsoenlijk iets te kunnen zien en ook hier weer is de project van opvallend lage kwaliteit.

    Het station zelf vind ik dan weer wél geslaagd. Het vuur-effect komt hier alleszins beter over dan de monitoren in de wickerman.



    De rit zelf was uiteindelijk nog beter dan verwacht. Het is geen top coaster zoals Troy, maar zeker geen slechte baan. er had hier en daar wat meer pit in mogen zitten en natuurlijk had de baan langer mogen zijn, maar met de beperkingen die AT heeft, heeft GCI hier zeer zeker geen slecht werk geleverd.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •