X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Welke (pretpark)-objecten verzamel jij?

    Bij mij is de regel voor een souvenir altijd dat het een 'praktisch nut' moet hebben. Dat geldt eigenlijk zowel voor pretparken als voor andere bestemmingen.

    Concreet 'verzamel' ik enkel tassen, glazen en T-shirts. De voorwaarde voor T-shirts is wel dat ik ze op élk moment kan dragen. Het mag dus geen T-shirt zijn met een grote achtbaan ofzo op. Bovendien koop ik ook enkel iets als ik écht grote fan ben van het park.

    Op dit moment heb ik -voor zover ik me kan herinneren- tassen van Maverick (Cedar Point), PortAventura en Disneyland Parijs, glaasjes van Cedar Point en Tripsdrill en T-shirts van Cedar Point en PortAventura. In Disneyland Anaheim heb ik ooit ook 2 T-shirts gekocht, maar die zijn gewoon van Disney ipv specifiek van Disneyland.

  2. #2

    Re: Welke (pretpark)-objecten verzamel jij?

    Een item waar ik altijd een oog voor open houd zijn pins. Al koop ik ze wel enkel als ik ze ook mooi vind. Dwangmatig kopen voor een 'verzameling' zit er dus niet in bij mij. Verder koop ik zo goed als niets. Zo ben ik van mijn laatste vakantie in Orlando (waar het park-souvenir aanbod geen grenzen kent) teruggekomen met enkel een paar pins .

  3. #3

    Re: Welke (pretpark)-objecten verzamel jij?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Bij mij is de regel voor een souvenir altijd dat het een 'praktisch nut' moet hebben. Dat geldt eigenlijk zowel voor pretparken als voor andere bestemmingen.
    Ik gebruik hetzelfde principe. Hoewel bij mij grote fan van een attractie het kan winnen op minder grote fan van het park.

    Ik weet ook niet wat het is met pretparken en kledij, maar vaak is het aanbod op het randje van spauwlelijk. Liseberg was bijvoorbeeld een park dat ik supertof vond, rondliep in de souvenirwinkel en met moeite iets deftigs van vond, hetzelfde met Phantasialand. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een beetje aanlokkelijk design te gebruiken voor je kleren?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •