Hier is het ook verzamelen van inkomtickets, parkingtickets, abonnementen, folders en parkplannen. Meestal neem ik zelfs meerdere parkplannen mee, zodat ik toch zeker één propere kan houden als souvenir thuis. Af en toe een actiefoto kan ook, maar is meer uitzondering.

Daarnaast ga ik ook telkens in de shop eens kijken of er boeken, strips en dvd's te vinden zijn. Zo heb ik intussen al enkele boeken liggen, alsook enkele strips (bvb. Jommeke in Bellewaerde, de Suskes & Wiskes in Efteling en de Walibi strips). Van dvd's heb ik er liggen van Walibi en EP.

Qua kleding valt het beter mee, met maar 2 t-shirts: Micky Mouse als DJ uit DLRP en Get Real uit WH. Wat ik dan sneller koop zijn... boxershorts. Ik heb er van Walibi, Parc Astérix en DLRP.

Tenslotte ook nog wat prularia, zoals een sleutelhanger van DLRP, een aansteker van Walibi (was toen eerder noodgeval) en sleutelhangers van Walibi (gekregen).

En tijdens de laatste Halloween in Walibi Belgium hebben we ook een beker meegenomen uit de Blood Bar.

Last but not least... bier! Als een park een eigen biertje heeft, zou ik het ook meteen durven meenemen. Zo heb ik uit EP hun Halloween bier gekregen van een vriend, maar ligt nog steeds te wachten in de frigo om uitgedronken te worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Tot slot verzamel ik ook graag boeken, maar het enige exemplaar in die collectie tot nu toe is Afscheid van een Icoon (Thunder Loop, Slagharen). De bedoeling was dat hier ook Wanneer een kangoeroe een pretpark op zijn kop zet bij zat, maar met die schitterende communicatie-afdeling in Walibi Belgium is dat dus net iets anders gelopen. Maar dit aangevuld met reeds 17 Brakesection-magazines is desalniettemin toch al een behoorlijke portie leesvoer.
Ok, hier ben ik wel jaloers op. Tijdens het laatste bezoek aan Slagharen in januari ben ik het overal gaan rondvragen, maar niemand wist wat ik bedoelde. Lang te laat dus