Toevallig was ik die dag ook in Phantasialand, we hebben ze zien zitten in Rutmor's Taverne. Wij hebben die dag Taron meer dan eens gedaan en allemaal 'overleefd'. Het ligt gewoon inderdaad aan haar zelf, anders zou je zoveel meer klachten over zoveel achtbanen moeten horen. Ik wil best wel geloven dat de snelheid van Taron iets getriggered heeft, maar dat had ze dan evengoed kunnen oplopen door op een motor 100 km/u te gaan rijden ook. Langs de andere kant, als ze Taron deed begin oktober en de medische problemen begonnen pas eind december?! Lijkt mij toch wel beetje teveel tijd tussen te zitten om ze aan elkaar te linken...

Is niet meer dan een typisch artikel van B-celebrity's die dringend iets nodig hadden om met hun gezicht in de media te komen. Mario, ik hoop gewoon dat ze een aanklacht krijgen. Gewoon de suggestie dat Taron de reden van een herseninfact was is grote laster. Ze verdienen niet beter. Verder weer tenenkrullend opzoekwerk van de 'journalist', als die ook maar beetje zijn werk goed zou doen zou hij makkelijk kunnen weten dat Taron geen 150 km/u gaat en zou hij Phantasialand zelf ook contacteren voor een weerwoord.