X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 116

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    In de namiddag kan er toch ook nog wind zijn? Het deel van de technische problemen kan ik nog zien als buffer. Maar als dat echt een serieuze statement is van personeel ofzo... Erg vreemd dat.

    En dertien personen nodig? Als minimale bezetting? Of serieus dertien man technische dienst/personeel nodig om dat ding op te starten? Beiden klinken eigenlijk even ongelooflijk...
    Er zijn 12 inzittenden nodig om in elke gondel minstens één persoon te kunnen plaatsen. Lege en volle gondels swingen verschillend uit (verschillende massa dus verschillende inertie) en kunnen zo voor botsingen zorgen. Het is daarom vrij logisch en wegens de veiligheidsvoorschriften verplicht dat er minstens 12 personen aanwezig zijn. Idem waarom als een volwassene en een kind samenzitten, de volwassene steeds aan de buitenkant moet zitten; als hij binnenin zit, heeft zijn zwaardere massa de neiging om meer te swingen en zou dat gondeltje kunnen om zijn as roteren, wat opnieuw voor onveilige situaties kan zorgen. Ook daarom dat er niet te veel wind mag zijn, of de wind zou gondels tegen elkaar kunnen laten botsen.

    Er bestaan gelijkaardige attracties waar de zitjes niet met kettingen maar met een mechanische arm aan de attractie vasthangen, waardoor de positie volledig controleerbaar is. Dat zou een betere optie geweest zijn voor deze locatie. Ik vind het specifieke attractie type niet meteen terug, anders had ik even doorgelinkt.
    Laatst gewijzigd door Simon42; 28-07-17 om 13:52. Reden: 12 zitjes i.p.v. 13 natuurlijk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •