Phantom Manor zal negen maanden gesloten worden wegens een grote renovatie. Dit zal vanaf januari 2018 tot in september van hetzelfde jaar. Veel informatie vindt ik niet uit het artikel van Parkerlebnis aangezien ik nog niet zo goed Duits kan.
http://www.parkerlebnis.de/disneylan...018_53262.html
Da was toch al lang bekend?
Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine
Keep your pants on please Daarom hebkt als een vraag gezet, omdatk niet zeker was dat het hier al gedeeld was...
En om het opbouwend te houden, Tony Baxter heeft dit jaar het park bezocht, en heeft hierbij duidelijk gemaakt dat hij hoopt dat ze hetgeen ermee doen wat ze origineel van plan waren, maar nooit hebben gekund wegens technologische beperkingen. Hiermee speelde hij vooral op projection mapping in de eerste gangen & verschillende effecten die nu veel beter uitgevoerd kunnen worden.
(Sorry datk niet overal kan bijhouden wat waar al dan niet al geweten is he... ma int vervolg zalk dan maar zwijgen zeker ipv te VRAGEN of dat nog niet lang bekend was!)
Afwachten wat er uiteindelijk van waar blijkt te zijn natuurlijk, maar die projecties zouden wel cool zijn. Als je het nu vergelijkt met de update van Pirates, schreewt Phantom Manor naar die update.
Maar goeie reminder, ik ga nog eens eind december voor een laatste klassieke ritje En daarna zal het de versie in Anaheim zijn
Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
Volgens ED92 gaan er volgend jaar extra events en voordelen bijkomen voor de jaarpashouders.
Van mij mag er gerust een extra fastpass en exclusieve merchandising bijkomen zoals in de USA
Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine
Hopelijk wordt één en ander gemoderniseerd. Er zitten behoorlijk wat vervelende stukken in de attractie: het kleine zaaltje waar je op elkaar gepropt wordt, het geduw en getrek bij het einde van de lift, het deel met de deuren waarvan de deurknoppen bewegen, bepaalde delen zijn gewoon zwart zonder decor, het ontelbare aantal keren dat "spoken de attractie stilleggen",...). Er is dringend nood aan een grondige update à a Pirates, dat nu opnieuw schittert!
Wild Mouse
Looping Star
Ik zou willen vragen dat er terug on-topic gegaan wordt over Disneyland Parijs 2018.
Voor de discussie over het gehandicaptenbeleid in Disney en andere parken verwijs ik jullie graag naar het nieuwe aangemaakte topic.
Er is meer info bekend over het 'Princesses and Pirates Festival'. Er komt een nieuwe float in 'The Disney Stars On Parade', de parade van het park. Ook zal er een show zijn. Deze zal bestaan uit twee wagens. Één gaat van fantasyland naar Main Street. De andere doet het omgekeerde. Deze twee wagens zijn twee wagens die zullen omgebouwd worden. Dit betreft de Pirates/Mary Poppins float en de piraten wagen die op speciale events wordt gebruikt. De andere is de wagen van Mickey, Minnie... uit dezelfde parade.
Linkje naar de afbeeldingen: http://pixiedust.be/nieuws/eerste-co...neyland-paris/
Vraag me af als ze de prinsessenfloat dan effectief zullen gebruiken in de gewone parade tijdens dat seizoen. Het gerucht was er al een tijdje dat de prinsessen weer een float zouden krijgen. Ook ironisch hoe de float van Prinsessenfloat naar Mickey & Co float terug een prinsessenfloat wordt en de Pirates float is best wel slim gezien.
Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
De geruchten zijn wel degelijk bevestigd dat de koetsten in de parade zullen verwijdert worden en er een prinsessenwagen in de plaats komt. Het is wel nog niet duidelijk als het deze wagen wordt of nog een andere.
Nou nu doe maar bij de fandaze een lekker masterplan voor de komende jaren uitrollen ben ik blij hoor.
Sommige gaan daar inderdaad van uit maar ik vrees ervoor. Ik denk dat ze gewoon uit het niets plots hun plannen gaan onthullen zoals de meeste Disney parken. Kijk maar naar Tokyo en Hong Kong die dat afgelopen jaren op een onverwacht moment deden. De Fandaze gaan focussen op de characters vooral. Misschien dat tijdens de sessie van de Imagineer hij een paar teasers geeft, maar meer verwacht ik niet.
De fandaze ? Dat extreem dure "fan" event bedoel je ? Verwacht zeker niet dat Disney daar een masterplan zal voorstellen.
Zoals ik het nu zie als Disney fan is dit evenement er vooral om veel geld uit de fans hun zakken te kloppen en dat zie je ook aan de prijzen van de paketten. Ik hou mijn hart al vast voor de prijs van een apart ticket.
Coaster under construction
Gaan ze ziezo niet doen. dat masterplan tijdens de fandaze maar, die tickets zijn zo duur maar, laten we snel hopen op schutting studio parijs.
Je vois la vie en des biscuits.
Zoals reeds vermeld zijn er binnenkort wijzigingen op de voordelen van de jaarpassen. Ook worden alle passen, behalve de Infinity, terug duurder.
Enkele speciale items die verkocht zullen worden:Oorspronkelijk geplaatst door Radio Disney Club
En het overzicht van alle jaarpassen.