X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Weerwolf RMC'en, retracken of...?

Stemmers
28. Je mag niet op deze poll stemmen
  • RMC I-box Track behandeling zoals Robin Hood

    6 21,43%
  • Retracken met hout door GCI of RMC (of ander)

    14 50,00%
  • Niets veranderen, gewoon orgineel!

    6 21,43%
  • Platbranden en een nieuwe/betere houten achtbaan

    2 7,14%
  • Andere (eigen) optie

    0 0%
Resultaten 1 tot 20 van de 24

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #5

    Re: Weerwolf RMC'en of retracken?

    Ik wist dat deze vraag er weer zou aankomen. Ik heb op dit forum al veel mensen gelezen die graag een RMC I-box retrack voor Weerwolf willen, maar ik zou dat zonde van de huidige baan vinden. Ik begrijp dat RMC's goed zijn - ik heb er zelf nog geen gedaan - maar het is altijd jammer als hier een andere baan voor moet wijken. Echter heb ik er nog nooit over nagedacht om zo'n retrack bij Robin Hood te doen en dat vind ik wel een heel goed idee, en mijn reactie was dan ook: dan hebben we er toch een relatief dicht bij huis én hebben we onze vertrouwde Weerwolf nog.

    De zachte zetels maken veel goed vind ik, hij schokt inderdaad wel maar dat stoort mij niet. Een woodie mag gerust ruw zijn en met veel geweld door de baan knallen. Een retrack om de slechtste plekken aan te pakken om hem soepeler te maken heb ik uiteraard niks op tegen, maar ik heb dus gestemd op niets veranderen. (voor de duidelijkheid: 'niets veranderen' is niet 'niets doen': het retracken dat bij standaard onderhoud hoort zie ik dan liefst ook gebeuren, zodat hij nog lang mee kan gaan!)

    En zoals Belgiumcoasterfreak zegt, voor al die fans die een RMC willen, dat ze er gewoon een hybride naastzetten...
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 07-02-18 om 20:27.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •