Hoera! EINDELIJK!
En nu snel bouwen, want over twee maand moet die al open.
Hoera! EINDELIJK!
En nu snel bouwen, want over twee maand moet die al open.
Mooie kleur! Nu wordt het pas echt interessant.
Ik hoop ook dat Walibi er voor kiest om het nieuwe gebied helemaal af te maken met aangepaste muziek. Zou men misschien opnieuw IMAscore gecontacteerd hebben? Ik hoop erop, en waar ik dan zeker op hoop, is dat men tot de conclusie komt dat men dan een mooie hoeveelheid muziek heeft om op cd uit te brengen, zodat we ineens ook de Pulsar-soundtrack volledig kunnen beluisteren!
Heerlijk om te zien, die bouwwerven in Waver. Ik ben eigenlijk echt benieuwd naar het eindresultaat van het hele plaatje. Zowel het nieuwe themagebied als de achtbaan.
Toch ook fijn om te weten dat we ons de komende vijf jaar elke winter mogen verheugen op zo'n bouwfoto's!
De bouw is al goed gevorderd! #excited
Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine
-stuitert in het rond-
Man, dit is zo vet om te zien.
Je vois la vie en des biscuits.
Om de één of andere reden vind ik dit spannender dan de bouw van Pulsar... Waarschijnlijk omdat ik weet dat er nog vele andere investeringen aankomen . Ook fijn om de eerste keer in JAREN Walibi een gehele themazone te zien ontwikkelen.
Je vois la vie en des biscuits.
Super blij met deze foto's! Enkel, ligt dat nu aan mij, maar is dit een totaal gewijzigd stuk in de lay-out ofzo? Als ik dat stuk even vergelijk met het onride filmpje van enkele maanden geleden, is dit een volledig verschil met toen. Of zie ik dit mis?
De baan blijft redelijk hoog op het stuk en het resultaat is een op het eerste zicht niet meteen aangename 'steel jungle' van Supports, hopelijk weten ze dit alsnog mooi te maken.
Leuke bouwfoto's wel!
Trouwens, eventjes tussendoor: hoe knap is dat kleurenschema wel niet?
- Memento Mori -
Ik zie het ook niet meteen in de onride passen die ze op de fandag lieten zien.
Misschien is het dit deel? De vorm van de supports komt niet overeen maar gemonteerde stuk baan op de foto lijkt volgens mij hier het meest op. (0:53 - 0:58 voor als de video niet op de juiste plaats begint)
https://youtu.be/h6Gt_PNrY9A?t=53s
(ik slaag er niet in om de ge-embedde video op 53s te laten beginnen, iemand een idee hoe ik dat moet doen? "?t=53s" werkt niet. )
Het baanverloop lijkt meer op dat van de volgende plannen te lijkten: