X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Welke rand-**iel doet de webstek-PR voor Walibi? Ik lees er:
    Het park wordt vernieuwd voor meer fun, volgende attracties zijn gesloten: Music Xpress, Gold River Adventure, De Keverbaan, Pony’s.
    Bron:https://www.walibi.com/belgium/be-nl/attracties

    Over de grote attracties die toch meerdaags gesloten zijn, lees ik niets. ik noem dat Goebbeliaanse desinformatie! En trouwens, de pony's deden het vandaag wel.

    (Bijna) genoeg gezaagd: het personeel was erg vriendelijk, de iets oudere operator bij Dalton verdient een pluim voor zijn niet aflatende enthousiasmering en ondanks de kalmte reden Loup en Vampyre met twee treinen. Het allermooiste: bij het verlaten kregen we een voucher voor terugkeer à 50% voor max. 5 personen, geldig tot eind sept. 2018, dus inclusief de zomer. Of ze dat nu standaard doen, of als een soort sorry-pas weet ik niet. Maar het verhoogt de kans aanzienlijk dat ik nog eens terugkeer dit seizoen.

    Ook leuk: onze jongste zoon meet heel erg net 1m30 en werd goedgekeurd op alle betreffende (sub-)toppers (bis). Een operatrice van Cobra gaf het advies een meet-bandje te halen nabij Calamity. We hebben er niet naar gezocht, het zou toch handiger zijn om deze dienst te verstrekken op een meer strategische plaats, m.a.w. dichter bij de park-ingang. Inspiratie: zie Biddinghuizen.

    Slotwaarschuwing: de zaag is terug gespannen! De speeltuin nabij Génie / Psyké en vooral de auto's van de oldtimers kunnen LITERS verf gebruiken. Ik waande me in Fort Fun of Slagharen voor het Dekkers-tijdperk. Hopelijk beseffen ze hun falend onderhoud en gaan ze niet voor een zoveelste keer Deboosere & co de schuld geven.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Welke rand-**iel doet de webstek-PR voor Walibi? Ik lees er:
    Bron:https://www.walibi.com/belgium/be-nl/attracties
    Wat een rotopmerking ofzo? Al mag je dan nog niet akkoord zijn met wat je kan vinden op de website van Walibi Belgium, een klein beetje respect voor eender welke werkende mens is zo'n beetje een beginsel van algemene beleefdheid.
    Het zijn van die ongegronde en ronduit beledigende opmerkingen dat het park destijds zijn middelvinger heeft opgestoken naar pretparkfans. En bijgevolg gestopt is met primeurtjes voor fans én het organiseren van Fan Days. Doe zo verder, zou ik zeggen.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Wat een rotopmerking ofzo? Al mag je dan nog niet akkoord zijn met wat je kan vinden op de website van Walibi Belgium, een klein beetje respect voor eender welke werkende mens is zo'n beetje een beginsel van algemene beleefdheid.
    Het zijn van die ongegronde en ronduit beledigende opmerkingen dat het park destijds zijn middelvinger heeft opgestoken naar pretparkfans. En bijgevolg gestopt is met primeurtjes voor fans én het organiseren van Fan Days. Doe zo verder, zou ik zeggen.
    Amen.

    Fouten maken is menselijk, iets vergeten al helemaal. Iets met zij die de eerste steen werpt zeker?
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •