Ik kan me voorstellen dat het darkride gedeelte zelfs langer dan een minuut duurt.. Dus goed haalbaar

Een kinderattractie lijkt me wel logische. PHL heeft altijd aan de kleintjes gedacht met verrassende toevoegingen zoals Tikal en Raik. Nu kan FLY prima een familybaan worden, maar dat lijkt onwaarschijnlijk. Dus zal PHL er iets voor familie of kinderen bij zetten.

Nog een darkride erbij lijkt me qua ruimte wat zoiets nodig heeft alsook kosten niet logisch. Ik zou het wel later zien ontstaan op het stuk tussen Rookburgh en Wuze Town in dat nu nog niet gebruikt wordt in een later stadium.

Die kartelingen zien we trouwens ook terug in het plafond boven de launch/rem, echter valt het op dat ze daar een stuk minder zijn. (WTF?)

Ik denk ook dat GR de volgende attractie is die weg gaat (had eigenlijk al verwacht dat deze gesloopt zou worden in plaats van RfA, maar toch kwam RfA eerst). Echter: PHL doet de sloop altijd in de winterstop vóór de nieuwe attractie open gaat. Ik ga er van uit dat FLY volgend jaar opent, dus ik denk dat de GR nu aan zijn laatste jaar bezig is (waarbij het nog onzeker is of dat vóór of na de winteretraum gebeurd, meestal erna omdat die stop langer is).