Het was al even geleden .
Nu, ik weet niet of dit veel wil zeggen: je kan nu nog niet veel uit de constructie opmaken denk ik?
Het was al even geleden .
Nu, ik weet niet of dit veel wil zeggen: je kan nu nog niet veel uit de constructie opmaken denk ik?
Wow, gaat nog lekker de hoogte in ook; iets wat de vorige toevoegingen niet zozeer hadden uiteindelijk... Interessant...
Je vois la vie en des biscuits.
Het neemt ondertussen al aardig wat plaats in... en phantasialand heeft niet de neiging om plaats onbenut te laten.
Ik veronderstel dat we veilig kunnen aannemen dat het wat omslachtig zou zijn om er achtbaanspoor aan op te hangen. Als dat het geval is - maar met dat park weet je nooit - kunnen we er alleszins van uitgaan dat het 'iets' anders wordt. Een hotel kan je met zo'n constructie volgens mij toch uitsluiten.
Ze mogen wel eens dringend met wat info naar buiten komen hoor; mijn nieuwsgierigheid kan het niet aan.
Delen van de Wuze Town hal zijn gebruikt om de rails van Winja's Fear en Force aan op te hangen. De supports van Baron zijn ook speciaal gemaakt om uit te zien als een mijntoren. Ik zie ze uiteindelijk nog wel rail aan deze torens hangen, moest dat toevallig zo uitkomen om plaats te besparen.
De torens die we zien passen wel bij wat we ook op de concept arts op de grote poster zien. Echter wat me hier opvalt/verbaasd is het beton dat aan de randen hangt.
Bij de meest linkse torens zie je dat er al een aanzet is gedaan tot iets wat tot een overbrugging kan horen. Voor de kleinere torens die aan de andere kant van de bouwwerf staan zie je ook zoiets in een ietwat andere vorm. Kunnen leuke near-misses worden onderweg
Wordt in elk geval wel weer wat interessanter zo.
Accelerator Coaster
Op coasterfriends.de heeft men een nieuwe stellage in de hoofdstraat van het Berlijnse themagebied gespot:
Interessant.. Benieuwd of binnenkort die doeken weg mogen zodat we wellicht iets meer kunnen zien (Info? Trailer? Teaser?)
Ik ga maandag zelf eens kijken wat ze aan het fabriseren zijn. Zijn er bepaalde plaatsen in het park van waar je een beetje overzicht hebt? Of toch iets kan zien?
Is er intresse voor foto's van een bepaald deel wat ik eens moet proberen vast te leggen?
Nee, echt veel kun je niet zien. Hooguit wat een beetje uit steekt boven de hekken. Een camera over het hek houden mag overigens ook niet (in Duitsland is dat Inbreuk op Privacy)..
Hoewel de top van die toegangspoort nog wat details lijkt te missen, past dit wel al goed bij de Rookburgh-sfeer.
Zoals het er nu uitziet, doet phl er echt alles aan om ons geen glimp te laten opvangen van het nieuwe gebied... Ze worden er steeds beter in
Ik denk dat dit steigerwerk vooral bedoeld is om die top van letters te voorzien.. Wellicht groeit de stellage later nog om de doorgang af te werken (want boven die poort ziet het niet echt mooi uit nog), maar ik vermoed dat dat werk vooral van binnenuit zal gebeuren.
Morgen is het trouwens een jaar geleden dat de FLY aankondiging er kwam. Gaan we iets nieuws te weten komen?
(Ik gok/hoop van wel, een infopunt waar die steigers staan misschien?)
Coastercount: 611
Live a life you will remember!
In elk geval is Barth vandaag weer actief. Goede kans dat er dus weer stukken track bij komen
Gezien er nog geen update op de Duitse fora staat over de doorgang, denk ik niet dat er vandaag wat veranderd is. Hopelijk tegen het weekend.
Ha, maar dan Dinsdag pas, want dan ben ik in het park
Maar serieus: Áls ze iets doen zou ik verwachten vlak voor of in het weekend. Of als de zomervakantie begint.