X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 23 van de 60 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 460 van de 1200
  1. #441

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op Coasterfriends.de heeft iemand de boel nog eens samengevat...

    Dit is de layout voor zover hij al recht staat:
    Naam:     flylaout.png
Bekeken:  2567
Groote:   103,2 KB

    Rood= rode track
    Zwart = zwarte track
    Oranje = (verrassing! ) launch track
    Paars = Lifthill
    Blauw = Rem
    Groen = Station

    en dit is hoe we ons de tweede 'launch' moeten inbeelden vlak na de lifthill:
    Naam:     fly.png
Bekeken:  2132
Groote:   300,0 KB

    Er wordt ook druk geknutseld aan de geluidsmuur, maar buiten wat rudimentaire hekwerk is er weinig vooruitgang zichtbaar of de moeite van het tonen waard.

  2. #442

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Steeds meer staal de hoogte in. Benieuwd hoe deze gigantische muren gethematiseerd zullen worden...



    Bron: KlugGus - Phantafriends.de

  3. #443

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    @Pretparkfreak7. Bedankt voor het overzicht. Volgens mij zijn de tracks niet heel accuraat ingetekend, maar het geeft een goed beeld van wat we ongeveer mogen verwachten.

  4. #444

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Steeds meer staal de hoogte in. Benieuwd hoe deze gigantische muren gethematiseerd zullen worden...



    Bron: KlugGus - Phantafriends.de
    Geen idee hoe ze dat gaan inkleden maar het zal niet meer lang duren voordat aan die kant het zicht volledig weg is... en dan is het nog meer raden naar wat er aan het gebeuren is ;-)

  5. #445

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Geen idee hoe ze dat gaan inkleden maar het zal niet meer lang duren voordat aan die kant het zicht volledig weg is... en dan is het nog meer raden naar wat er aan het gebeuren is ;-)
    misschien als die muur af is en we niets meer zien dat ze uit het niets zeer hard gaan met de bouw

  6. #446

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De wand groeit en ziet er al indrukwekkend uit.



    Met dank aan Coaster_Mick @ Phantafriends.

    Op Google Maps zijn nu ook beelden van de bouwput te zien die van April 2018 zijn:



    PHL-Marcus (@Phantafriends) heeft de huidige stand van zaken qua tracks ook al ingetekent:


  7. #447

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vind die twee cirkelvormige fundamenten intrigerend. Het ene in het midden van de de bouwput en het andere in de hoek tussen maus au chocolat en de main street. Daar moet toch iets meer mee gebeuren dan een duo cirkelvormige pleintjes dat goed op voorhand gepland werd?

  8. #448

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vind die twee cirkelvormige fundamenten intrigerend. Het ene in het midden van de de bouwput en het andere in de hoek tussen maus au chocolat en de main street. Daar moet toch iets meer mee gebeuren dan een duo cirkelvormige pleintjes dat goed op voorhand gepland werd?
    Ik gok erop dat het cirkelvormige fundament in het midden iets te maken gaat hebben met een Zeppelin (of dat hoop ik toch).

  9. #449

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    zou aan de linkerkant een indoor gedeelte komen?

  10. #450

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vind die twee cirkelvormige fundamenten intrigerend.
    Ik vind alles aan die foto intrigerend hahaha. My god, malle Duitsers daar.

    Ik blijf echt hopen op extra info... Maarja, dat zal pas ten vroegste na de Wintertraum zijn gok ik zo... :/
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #451

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik gok erop dat het cirkelvormige fundament in het midden iets te maken gaat hebben met een Zeppelin (of dat hoop ik toch).
    Er zijn wel dockingplaatsen voor zeppi's te herkennen in wat al staat. Ik denk in elk geval niet dat die ronde fundamenten pleintjes worden. Daarvoor liggen ze te laag. Wellicht dat wel ondergronds iets komt en dan bovenop een plein ofzo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    zou aan de linkerkant een indoor gedeelte komen?
    De rechthoek die daar staat ingetekent heeft een fundament liggen dat hoger ligt dan de rest van de bouwput (zonder dat er iets onder zit). Dus vandaar de markering. Of het een indoordeel voor de baan wordt weet natuurlijk nog niemand. Eigenlijk verwacht ik wel dat de track hier en daar door een gebouwtje heen zal schieten. Dit zou best een geschikte plaats daarvoor zijn.

  12. #452

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Of het een indoordeel voor de baan wordt weet natuurlijk nog niemand. Eigenlijk verwacht ik wel dat de track hier en daar door een gebouwtje heen zal schieten. Dit zou best een geschikte plaats daarvoor zijn.
    Niemand?

    Ik hoop PHL en de bouwfirma's in elk geval wel

  13. #453

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik hoop eigenlijk nog steeds dat er een tweede attractie komt. Ik geloof ook gewoon niet na Klugheim dat men een heel themagebied bouwt met slechts 1 attractie. Om 2 hoofdzakelijke redenen:

    1. FLY trekt voornamelijk thrillseekers en durfals groter dan 1.40m (want dat wordt denk ik de minimumlengte).
    2. Eén attractie in een gigantisch themagebied lijkt me niet de plaats besparende manier van bouwen van de afgelopen jaren.

    Ik ben overigens heel benieuwd wanneer Phantasialand eindelijk met nieuws naar buiten komt. Eerst dachten veel Fans eind augustus / begin september (dacht ik ook trouwens). Ik ga nu gokken dat we pas iets te horen zullen krijgen tijdens de lange winterstop in januari tot maart.

  14. #454

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    IIk ben overigens heel benieuwd wanneer Phantasialand eindelijk met nieuws naar buiten komt. Eerst dachten veel Fans eind augustus / begin september (dacht ik ook trouwens). Ik ga nu gokken dat we pas iets te horen zullen krijgen tijdens de lange winterstop in januari tot maart.
    Niet? Het spandoek hangt er al sinds het begin en op de EAS-beurs is aangegeven dat het niet zeker is dat de baan in 2019 opent. Ik denk niet dat we nog iets van Phantasialand moeten verwachten tot de opening zelf. Bouwfoto's geven ze nooit vrij en van Taron zijn er bij mijn weten ook geen concept arts naar buiten gekomen.

  15. #455

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het spandoek hangt er inmiddels al meer dan een jaar. Toch wel een opvallend lange tijd om te zwijgen.

    PHL heeft geen stand op de EAS en officieel wordt er nooit gecommuniceerd over een openingsdatum. Vermoedelijk een constructeur die zijn mond voorbij gepraat heeft (Vekoma, Universal Rocks, wie weet). Kan ook simpelweg iemand (al dan niet uit de industrie) geweest zijn die zelf een inschatting gemaakt heeft. En met de woorden "Niet zeker weten" hou je altijd een slag om de arm, dus niemand die later kan gaan beweren dat het niet waar is (ik ken sites die zoiets als "Breaking news" zouden publiceren).

    Van Taron zijn er wel degelijk concept arts geweest. Eerst was er het bord met het woord KLUGHEIM er op en een aantal tekeningen er onder. Eentje daarvan was een jongen die schreeuwt (niet echt een concept dus), maar andere tekeningen hadden wel details, waaronder de molen van het horecapunt.

    Later zijn er teaser filmpjes uit gekomen waarin een concept te zien was van het gehele dorp.

    Okee. Veel concepten waren het niet. Maar het was alleszins meer dan wat we nu hebben. Ook zijn er wel degelijk door het park bouwfoto's online gezet (al waren die meestal al wat ouder met details er op die we als fans al kenden) en er verschenen interessante artikelen in hun online magazine, onder andere over de bouw van de rotsen, maar ook over het millimeter nauwkeurig plaatsen van de track..

    Een groot deel van de tijd waren er zelfs speciale luiken waardoor je de bouwput kon zien. Al waren die met tijden ook afgesloten.

    In elk opzicht hadden we bij Taron veel meer dan wat we nu hebben.

    Het buitengewoon lange zwijgen van het park kan inderdaad er op duiden dat ze niet zeker of ze 2019 gaan halen. Ik denk zodoende dat we ook na de winterpauze enkel iets gaan horen als het park iets meer zekerheid heeft. Een openingsdatum zeker niet, maar wellicht wel al wat meer teasers.

  16. #456

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het team dat de beton-werkzaamheden voor Universal Rocks doet is aangkomen en al heel hard aan de slag:





    Foto's ©HookahMan @Phantafriends.

    Op de laatste foto kun je al goed zien dat er een soort drakenhoofd ontstaat in de wand. Hier uitvergroot:



    Vergroting gemaakt door nico98 @phantafriends.

    Nu is dit nog maar een begin, maar persoonlijk ben ik er op dit moment nog niet echt overtuigd van. Benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitpakken.

  17. #457

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    sorry als ik nu iets doms zeg. maar is er geen mogelijkheid dat rookburgh indoor wordt? je ziet nu bijna overal muren. ik zag ook al een foto bij tussen maus au chocolat en de mainstreet in waar een soort muur gebouwd wordt.

  18. #458

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    sorry als ik nu iets doms zeg. maar is er geen mogelijkheid dat rookburgh indoor wordt? je ziet nu bijna overal muren. ik zag ook al een foto bij tussen maus au chocolat en de mainstreet in waar een soort muur gebouwd wordt.
    Je bent niet de eerste die het vraagt, vooral de zin "Bij dag en nacht" hint daar wel heen, maar nee. De constructie om het indoor te zetten is normaalgezien volstrekt anders. PHL kennende hadden ze dan ook eerst de hal gebouwd om zeker te zijn dat niemand ziet wat er komt.

    Natuurlijk is niets onmogelijk, zeker met dat park niet. Echter was het wel voorspelbaar dat langs deze kant een grote muur zou komen om geluidsoverlast naar de buren to te beperken. Die muur is hoger dan iedereen verwacht had, maar waarschijnlijk gaat hij niet veel verder lopen dan MaC en zal er geen muur komen aan de kant van Hotel Tartüff en de Straatkant.

    Zo'n hoge muur kan natuurlijk wel helpen bij een lekker klaustrofobisch gevoel in het gebied.

  19. #459

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Je bent niet de eerste die het vraagt, vooral de zin "Bij dag en nacht" hint daar wel heen, maar nee. De constructie om het indoor te zetten is normaalgezien volstrekt anders. PHL kennende hadden ze dan ook eerst de hal gebouwd om zeker te zijn dat niemand ziet wat er komt.
    ik ben echt benieuwd wat de zin: bij dag en nacht betekend. dan zal ik toch denken aan een hotel maar dat is natuurlijk onzin. heel benieuwd.

  20. #460

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Thematisatie van de muren van Rookburgh:


    Bron: MatsH - https://www.phantafriends.de/


    Bron: M!cha - https://www.phantafriends.de/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •