Tiens, ik was er gisteren ook met een maat die er ook in meer dan 10 jaar niet meer geweest was. Hij was best positief over Bellewaerde, en had het erger verwacht. Enkel de India Zone is echt verloederd...

Als toppers vind ik toch wel Niagara, Bengal Rapid River, Dawson Duel en Huracan, welke ook doorheen de dag populair waren. Op DD werd er ook de hele dag goed doorgewerkt, zodat de wachttijd nooit echt ongezien was.

Het eten vond ik in het Carrousel Restaurant prijs-kwaliteit aanvaardbaar. Wel moet ik toegeven dat mijn kipbrochetten eerder lauw dan warm hadden. De wafel die ik kocht was goed, maar misschien wat aan de dure kant, maar hé, dat is in elk Belgisch pretpark zo.

Mij viel het op dat het waterpark hoger is dan ik verwachtte, maar zeker niet groter. Ik denk niet dat Lago veel moet onderdoen met de oppervlakte van hun baden t.o.v. Bellewaerde Aquapark.

Of het een verkeerde investering is, houd ik nog even open. Ik wil eerst zien wat het volledige aanbod zal zijn, vooraleer ik hierover oordeel. Wel lijkt het mij dat de bouw wat achterstand heeft opgelopen. In oktober moest de ruwbouw af zijn, maar begin november leek men hier nog volop mee bezig...