Welke karretjes gaan ze er op plaatsen? Welke bouwer zouden ze in huis gehaald hebben?
Twee interessante vragen die al sinds de aankondiging door mijn hoofd spoken. Ik denk dat we vier kandidaten hebben wat leverancier betreft, op volgorde van waarschijnlijkheid (in mijn ogen):

-Gerstlauer
-Zierer
-Mack
-Intamin

Allen hebben ze ten minste een min of meer gelijkaardige baan gebouwd. Zierer is de vreemde eend in de bijt, maar met banen als Verbolten hebben ze getoond dat ze ook weg zijn met wat een moderne coaster moet kunnen. Allevier deze bouwers hebben goede contacten (zover we weten) met CdA, dus dat maakt het er ook niet makkelijker op...

Mack zie ik echter geen kettinglift met een lancering combineren, want ja, ik ben ervan overtuigd dat de 'onsteile' lifthill eigenlijk een (LSM) -lancering is. Gerstlauer zie ik dit dan weer wel doen, zoals bij Novgorod.

Een piste die ik nog niet heb zien passeren hier en volgens mij wel zeer interessant is: het kan evengoed zijn dat we iets zeer belangrijk nog niet weten. Stel dat het toch een Mack is en men gekozen heeft voor een familievriendelijke versie van Time Traveller, een 'Xtreme' spinning coaster dus? Ik acht de kans klein, maar stiekem hoop ik hier wel heel hard op!

Dit gezegd zijnde verwacht ik nog steeds dat het een Gerstlauer word vergelijkbaar met Yippe, Pegase en Firechaser Express.