X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 28

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #7

    Re: Nattigheidsgraad waterattracties

    Ik vind waterattracties zalig. Van zodra je in t-shirt en korte broek kunt rondlopen heb ik er niet zoveel moeite mee om nat te worden. Vanaf 30 graden doe ik niks liever bijna.

    Sowieso doe ik in ieder pretpark waar ik voor het eerst kom ook alle waterattracties, ongeacht hoe nat die zijn en hoe koud het is. De SuperSplash in Plopsa deed ik voor het eerst tijdens de winteropening in de beginjaren bij -1°C en het sneeuwde. Verder in de vijver lag zelfs wat ijs. De eerste keer Bellewaerde wilde ik alle rijen van de boot eens uitgetest hebben, het gezelschap vond het maar niets na de tweede rit . Als het echt té nat is en het weer niet al te goed, doe ik wel een poncho aan, maar dat is eerder uitzonderlijk en bijna enkel in spillwaters.

    Waar ik me het doen van een waterattractie het meest beklaagd heb is Harbour Park. We waren er met RF en enkel de Big Apple werd gedaan, maar er was net tijd genoeg om de log flume ernaast ook rap mee te pikken. Het ding had de hele tijd niet gedraaid waardoor we niet konden inschatten hoe nat de rit was. Het was slechts 1 drop en niet al te hoog, maar het waren dus effectief emmers water die in de boot terechtkwamen... We kwamen er verzopen uit bij 10°C en dat was helemaal niet zo aangenaam, ook niet om erna zo de bus in te moeten...

    De leukste waterattractie vind ik Popeye & Bluto in Islands of Adventure. We waren er eind november, dus echt warm was het er niet. We kochten een stevigere poncho van enkele dollar en hebben die attractie dan maar 9x na elkaar gedaan. Van het personeel hoefden we zelfs niet om te lopen en telkens die gigantische wachtrij doorlopen, maar we mochten ergens aan de zijkant wachten en van zodra er 2 plaatsen vrij waren mochten we direct weer die boot in. Die attractie is zo extreem nat dat het hilarisch is (stukken boot die gewoon verdwijnen in de golven), zeker als mensen er niets vermoedend instappen. Zelden zoveel plezier gehad in een attractie als toen en ondanks de poncho waren we na die 9 ritten ook behoorlijk nat.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 20-03-19 om 14:36.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •