X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wow, die zag ik niet meteen aankomen! Gelukkig wel nog met de Plopsa Funcard
    Raar dat jij die voordelen nog kan zien op de site van Plopsa... Die pagina is namelijk op de nieuwe site van het park totaal niet te vinden..

    Ook bij Toverland abonnement is het phl voordeel verdwenen.
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 02-04-19 om 17:52.

  2. 02-04-19, 17:52


  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Raar dat jij die voordelen nog kan zien op de site van Plopsa... Die pagina is namelijk op de nieuwe site van het park totaal niet te vinden..

    Ook bij Toverland abonnement is het phl voordeel verdwenen.
    Ik heb het niet van de site van Plopsa Funcard, maar van de folder die ik zo'n 2 weken geleden thuis kreeg met de post. Dit was dé folder voor 2019, en daar stond Phantasialand wel bij vermeld. Op vertoon van je Plopsa Funcard krijg je er 40% korting. Ik ga er dus van uit dat die er bij Plopsa dus wél nog in zit

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik heb het niet van de site van Plopsa Funcard, maar van de folder die ik zo'n 2 weken geleden thuis kreeg met de post. Dit was dé folder voor 2019, en daar stond Phantasialand wel bij vermeld. Op vertoon van je Plopsa Funcard krijg je er 40% korting. Ik ga er dus van uit dat die er bij Plopsa dus wél nog in zit
    Vorige week stond het ook nog op de site van bbj, ik hoop echt dat het bij plopsa wel blijft, kan ik er toch nog van profiteren.

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Je kan met enkele kliks hiervandaan de voordelen van een PHL Premium abo in pdf bekijken. Daar staan o.a. Wal Bel, Bellew., Zoo Antw./Planck. en Hellendoorn bij vermeld à -50% en bijna alles van Plopsa à -40%. BJL staat daar niet (meer) tussen. De Plopsabo's kunnen anno 2019 wellicht op beide oren slapen, aangezien de voordelen doorgaans vice versa werken.

    Het benieuwt mij wie van beide - PHL of BJL - de deal zou hebben opgezegd. Van BJL zou me dat verbazen: met wafels of Humo kom je er al aan halve prijs in en die enkele Phantasialanders zullen de eindafrekening niet bepalen. Misschien op verzoek van PR namens zusterpark MPG, omwille van regionale concurrentie?

    Maar uit de pdf blijkt dat PHL blijft collaboreren met parken uit buurlanden en uit een lagere categorie, waarom dan geen BJL meer? Toch MPG-gerelateerd?

    Dat BJL dit een week voor de seizoensopening nog in nadelige zin wijzigt op de webstek, smaakt toch wrang. De social-deals voor PHL zijn ondertussen passé. Anderzijds zijn er voor BLJ-abo's wel (recent) een aantal zoo's in NL bijgekomen.

    Ik denk effe niet positief dat beide parken elkaar in de voordelen-lijst vergeten zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •