X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 240
  1. #121

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Wat betekent die "(+ 3 euro)" bij de prijzen?

  2. #122

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dat het 3 euro duurder geworden is...?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #123

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Dat het 3 euro duurder geworden is...?
    Achso.. ik zat al te denken aan administratiekosten of zoiets stoms.. maar dat klinkt wel logisch ja

    Ach.. wellicht dat de personeelsvereniging nog eens een goede aanbieding heeft voor het park. Aan hun Normale prijzen gaan ze mij daar in elk geval nooit zien, maar ik denk dat er sowieso maar héél weinig mensen zijn die de kassaprijs betalen.

    Op zich is dat natuurlijk vrij normale marketing. Je ziet het ook in webwinkels, supermarkten, etc. Je maakt een product duurder en daarna smijt je het in de aanbieding voor de zelfde prijs als wat het vroeger kostte en vervolgens verkoopt het als zot omdat iedereen denkt dat ze een goede deal hebben.

  4. #124

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Is er eigenlijk een plan bekend van de studios met wanneer, waar, wat gaat openen zoals het masterplan van Walibi B.?

  5. #125

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dit is nog niet bekend gemaakt. Enkel dat er 3 nieuwe gebieden op elkaar volgend zullen openen in 2021, 2023 en 2025.

    Aangezien er centraal een meer komt te liggen met als eyecatcher op de achtergrond het kasteel van Frozen en met Frozen II die in november in de zalen komt gok ik dat ze dit gebied eerst zullen bouwen.

    Aangezien de film nog zal spelen in 2020, zou het strategisch een slimme zet zijn om een jaar later het Frozen themagebied te openen. Dan is de hype nog groot (ookal blijft Frozen over het algemeen heel populair).

    Hoewel de plannen ondertussen waarschijnlijk al gewijzigd zijn met de aankondiging dat de Studio Tram Tour een Cars Thema krijgt en dit wellicht het tot nu toe onbekende 3e thema was... De attractie heropent in 2020.

    Dus het kan goed zijn dat Cars een volledig themagebied krijgt tegen 2021.
    En dan gevolgt door Frozen in 2023 en Star Wars Land in 2025. Dan is het masterplan voltooid en dit lijkt me momenteel het meest voor de hand liggend.

  6. #126

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Hmm.. Ik heb helemaal niets met Cars. Ik hoop dat ze meer voor een Pixar Thema gaan. Die Cars attractie kan prima aansluiten bij Toy Story Playland en zo kunnen ze nog wat andere IP's gebruiken.

  7. #127

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Cars... interessante keuze. Er zijn al absoluut prachtige en levensechte Cars animatronics in Amerika die we dus zeker zullen terugzien, dat is goed nieuws. Maar ik heb geen idee hoe ze die in de attractie zullen verwerken. Wel leuk dat we een one-of-a-kind attractie krijgen in ieder geval. Het klinkt toch zeker al logischer dan een Frozen land in de Studios...
    — I.'.P.'.D.'. —

  8. #128

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Nadat de prijzen al enkele keren stegen, en er verder niet veel nieuws naar buiten kwam, beginnen ze nu stilaan toch met wat echte veranderingen en nieuwigheden door te voeren.

    Een eerste experiment loopt sinds deze week bij Indiana Jones, waar een SRL werd toegevoegd. Deze blijft nog even tot 5 mei. Ik vermoed dat ze dus wellicht nog wat attracties met SRL gaan uitrusten in de toekomst, wat hier en daar de capaciteit kan doen verbeteren.

    Vanaf 3 mei gaat Phantom Manor eindelijk terug open voor het publiek. Maar liefst anderhalf jaar bleven de deuren hier gesloten voor een grote renovatie, die duidelijk verder ging dan we eerst dachten. Het hele verhaal werd herbekeken en zal dus verstaanbaarder worden voor het grote publiek. Voor het internationale publiek zal je er nu ook Engels kunnen horen, zodat het nog duidelijker wordt. Verder zijn er ook nog wat nieuwe effecten en animatronics toegevoegd, dus denk ik dat dit misschien wel de grootste renovatie van dé klassiekers in het park is - Hyperspace Mountain niet meegerekend. De abonnees krijgen trouwens enkele dagen voordien de exclusieve avant premiere.

    Deze zomer vindt het Lion King Festival plaats, wat gepaard gaat met een nieuwe show in een nieuw theater.

    Vanaf de Halloween-periode krijgt ook Tower of Terror een leuke extra: er worden random drop sequences toegevoegd, waardoor elk ritje anders zal verlopen en niet meer voorspelbaar zal zijn zoals nu.

    In het kerstseizoen staat uiteraard Frozen centraal in de parken, mede door de release van Frozen II. Hierdoor opent het park ook een nieuwe attractie Animation Celebration, in de voormalige Art of Disney Animation, waarbij de personages en decors centraal zullen staan en je op het einde een ontmoeting met Olaf krijgt.

    Volgende zomer heropent de Studio Tram Tour in een Cars-jasje, wat ervoor moet zorgen dat het beter inspeelt op de hele familie. Hierdoor zullen enkele scenes verdwijnen en andere worden toegevoegd. Ook het station wijzigt van locatie, wat doet vermoeden dat er een soort Cars-land zal ontstaan. De nieuwe naam is nog niet bekend, maar het lijkt nu wel vast te staan dat deze attractie toch niet zal verdwijnen in het masterplan.

  9. #129

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De abonnees krijgen trouwens enkele dagen voordien de exclusieve avant premiere.
    Ook weer typisch Disney. Het is tegenwoordig steeds stervensdruk in het park, de attractie is duidelijk al af voor 3 mei maar niemand die daar de ingeving krijgt de attractie al direct open te gooien. Af is toch af, het is niet dat het park overcapaciteit heeft. Zoiets ben je toch bijna schuldig aan je bezoekers (die bijna een maandloon neertellen voor een weekendje met een gezin)? Op sommige gebieden heb ik daar toch steeds de indruk dat Disney sch**t heeft aan haar bezoekers.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  10. #130

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dat random droppen in ToT klinkt wel tof. Zo zouden ze meer torens mogen uitrusten.

  11. #131

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC



    Renderings en layout van het Marvel gedeelte (via Outsidears):

    Naam:     56614089_362177864383041_3427243564151603200_o.jpg
Bekeken:  1811
Groote:   188,8 KB
    Naam:     56757193_362177731049721_3155208448816185344_o.jpg
Bekeken:  1809
Groote:   232,9 KB
    Naam:     57390104_362177811049713_5185360513776746496_o.jpg
Bekeken:  1704
Groote:   382,4 KB
    Naam:     56835634_362177924383035_8651437952448069632_o.jpg
Bekeken:  1746
Groote:   197,7 KB
    Naam:     56666876_362177827716378_9112341166543601664_o.jpg
Bekeken:  1760
Groote:   205,0 KB

    Hoge resolutie van de blueprint.
    Laatst gewijzigd door Rein; 23-04-19 om 15:24. Reden: Toevoegen hoge resolutie blueprint

  12. #132

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik veronderstel dat die foto's de basislaag zijn en dat er nog van alles aan de facades geplakt zullen worden indien deze correct zijn.
    Ik vraag me af wat het "Mission Control" gebouw is op die plannen. Vooral omdat mij dat de ingang lijkt tot de stuntshow vandaag.
    Wat ze daarmee gaan doen lijkt mij ook vreemd. En die Reign of Fire scene ligt precies ook wat ver om in de Marvel zone te betrekken.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  13. #133

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ik veronderstel dat die foto's de basislaag zijn en dat er nog van alles aan de facades geplakt zullen worden indien deze correct zijn.
    Ik vraag me af wat het "Mission Control" gebouw is op die plannen. Vooral omdat mij dat de ingang lijkt tot de stuntshow vandaag.
    Wat ze daarmee gaan doen lijkt mij ook vreemd. En die Reign of Fire scene ligt precies ook wat ver om in de Marvel zone te betrekken.
    Zoals ik het zie is "Reign of fire" gewoon de werknaam voor de scene in de Tram Tour, die normaal niet zal wijzigen. "Mission Control" wordt een meet & greet dacht ik eens ergens gelezen te hebben.
    Wel een geweldige naam voor R'NRC, Jukebox
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #134

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik ben enorm benieuwd naar het vernieuwde Phantom Manor! Het is al sinds mijn eerste bezoek aan het park mijn favoriete attractie daar!

    Daarnaast even twee vraagjes aan de kenners:
    - Jukebox voor RnRC? Ik dacht dat ze die naar Iron Man gingen ombouwen... Of heb ik ergens een spook voor waarheid aangenomen?
    - Weet iemand of er al plannen zijn om de Star Wars overlay van Hyperspace Mountain terug te verwijderen en er eindelijk terug een normale Space Mountain (M2) van te maken?

  15. #135

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jumperkeej Bekijk Berichten
    - Jukebox voor RnRC? Ik dacht dat ze die naar Iron Man gingen ombouwen... Of heb ik ergens een spook voor waarheid aangenomen?
    Jukebox en Slingshot zijn werktitels en zijn niet de uiteindelijke naam van de attractie. Jukebox = Iron Man en Slingshot = Spiderman.

    Wat mij vooral ook nog opvalt is de hoeveelheid groen!

  16. #136

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Intussen zijn er nieuwe visuals vrijgegeven van de vernieuwde Rock & Rollercoaster, waarbij je ook een betere kijk krijgt op 'Marvel Land'. Het zijn wel nog maar ruwe computer animaties met weinig details of decoraties.







    Alles krijgt dus een heel andere look, waarbij het huidige Backlot thema volledig vervangen woord door een sci-fi futuristisch thema.

    Ook een eerste plattegrond van de nieuwe 'Iron Man'-attractie (voormalige RNRC) werd gepubliceerd:

    Hierop is te zien dat de wachtrij en voorshows worden aangepast. In een nieuwe ruimte van 36 m? komt een nieuwe voorshow. Hier kunnen 48 personen naar kijken, goed voor 2 achtbaantreinen.

    In het gebied komt ook een Spider-Man attractie (voormalige Armageddon) en een nieuwe meet & greet locatie Mission Control. Het Restaurant des Stars zou ook mee opgenomen worden in het nieuwe themagebied en zo een Ant-Man thema krijgen.

  17. #137

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Als ik het goed begrijp ga je nu dus eerst de launch zien, en ga je daarna pas een gang in die naar de Voorshow loopt..

    Klinkt als het bekijken van een uitvinding, waarbij je bij de preshow instructies krijgt om die erna zelf te mogen testen.. of zoiets.. al hoop ik eigenlijk dat ik het daarmee fout heb.

  18. #138

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Onlangs was Ratatouille te zien in 2D, omdat er een probleem was met de 3D... Zou dit een test zijn? Of eerder een besparing?



    Andere bezuinigingen zijn al langer gaande... Zo blijft de Disneyland Railroad langer gesloten dan oorspronkelijk voorzien. Normaal zou deze heropenen nu het nieuwe Frontierland Theater quasi klaar is. Dit werd ook zo gecommuniceerd aan de ingang van de attractie in Main Street USA. Nu zou de attractie gesloten blijven tot halfweg september... Bovendien reed de trein de laatste jaren met slechts 1 trein (i.p.v. 4), waardoor de wachttijden gigantisch hoog lagen. De frequentie was dan namelijk maar 1 trein per uur!

    Ook Dumbo blijft langer gesloten wegens renovatie. Heropening nu is voorzien vanaf 21 juli, ruim een maand later dan gepland.

    Idem voor Autopia, waar de heropening voorzien is voor het einde van het jaar!

    Om toch met wat goed nieuws te eindigen... Er wordt wel gekozen voor nieuw entertainment in het Walt Disney Studios Park. Sinds vandaag, tot 28 juni, zijn er nieuwe animaties te zien op de Hollywood Boulevard. Onder 'No Biz Like Showbizz!' lopen ambitieuze filmmakers, onhandige assistenten en sterren van het grote scherm rond je heen. Deze beroemdheden delen handtekeningen uit, of je komt plots terecht in de hoofdsc?ne van een film die men opneemt of je wordt uitgenodigd om mee te doen als last minute vervanger van de cast van een film!

    In de beginperiode waren wel meer van deze street acts, maar die werden ook... jawel, wegbezuinigd. Nu krijgen we deze dus even terug.

    Oja, en ook de sprekende vuilbak PUSH komt ook nog even ten tonele.

  19. #139

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Niet alleen de parken breiden uit, ook de overnachtingsmogelijkheden breiden verder uit. Na Villages Nature en de geruchten rond een nieuw budgethotel, zijn er nog vergevorderde plannen voor een nieuw hotel!

    Deze keer koos men voor een samenwerking met JW Marriott, waarvan de bouwwerken nog dit jaar starten en de oplevering voorzien is voor 2021 - wanneer ook de eerste uitbreiding in het Studios Park een feit zou zijn. Het nieuwe luxehotel komt te liggen naast Golf Disneyland en het bestaande Marrott Village d'Ile-de-France. Qua opzet doet het wat denken aan Village Nature, want ook hier komen meerdere gebouwen te liggen rond een groot meer. In totaal zijn er 203 kamers voorzien, verspreid over een groot gebouw in het midden en losse accommodaties er rond. Verder zullen er ook een restaurant, bar, wellness en zakelijke ruimtes gecre?erd worden, waarbij men duidelijk mikt op een hoger segment dat niet alleen voor de pretparken komt.





    Bron

  20. #140

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Byebye Armageddon:
    Naam:     arm.jpg
Bekeken:  1176
Groote:   54,0 KB
    Bron

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •