X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Kalme zondag. Na een eerdere pauze van het reuzenrad rond de middag, gingen we om 13:55 daarheen. Het ding draaide met enkele passagiers, maar voor de ingang hing een ketting met bordje 'gesloten'. De operator kwam toelichten dat het rad zou sluiten ... VOOR DE REST VAN DE DAG!!! Omdat hij naar een andere attractie moest, was zijn verklaring.

    Ik vond een West-Vlaams iemand op dit forum een beetje overdreven urineren op BJL, maar om 13:55 een grote attractie sluiten? Dan pis ik wel even mee, hier!

    Geen hoogte-zicht voor ons dus op Fury-in-wording. Wel vanuit Typhoon en nog meer vanuit Sledgehammer, maar plaatjes schieten lijkt me daar iets te risicovol. Over de interactie van laatstgenoemde ben ik EXTREEM HOOPVOL. Waar Loke maar richting Balder slingert, gaat Sledgehammer echt over meerdere trackdelen van Fury. Ik kijk er naar uit om boven een karretje joelende passagiers te slingeren.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-05-19 om 13:23.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •