Het enige wat ik spijtig vindt, is dat de wachtrij van de Typhoon wel aangenamer is, maar het merendeel van het wachten zal je nog steeds rondom het stationsgebouw moeten doen. Juist dat deel is het minst aangepakt van heel Land of Legends.

Bovendien lijkt het me ook beter om heel het plein voor de Typhoon te ontharden en te voorzien van groen. Want nu gaat het weer zo'n plein zijn waar niets meer mee gaat gedaan worden, waar onkruid tussen de tegels gaat komen, ... Kortom, iets wat niemand echt wilt, of zijn er al plannen om dit gebied op te knappen?

Voor de rest natuurlijk alleen maar complimenten voor Bobbejaanland .

Door de nieuwe weg naar Land of Legends zou er rondom de Kettingmolen, Koggemolen, Rode Baron, ... ook een coherenter thema kunnen worden voorzien. Tevens valt me op dat de speeltuin nabij de WC-blok en de Convoy Trucks van de pretparkplattegrond is verdwenen. Is deze in realiteit ook weg?
Ook gezien op de plattegrond dat je in heel het gebied van de Wondergarden tot aan de Kettingmolen nu niet mag roken.

Op een video van Eftelflags wordt ook vermeld dat Bobbejaanland volgend jaar terug Cowboy Town aanpakt. Maar ik weet natuurlijk niet hoe accuraat die info is. Iemand een idee voor volgend jaar, wat de investeringen zullen zijn? Ik verwacht eerlijk gezegd enkel wat opknappingen, misschien een show, maar voor de rest zullen ze in 2020 nog wel teren op Fury.