X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Kunnen passagiers ook dat scherm zien? Ik heb het tijdens 2 vote-ritten en 1 no-vote-rit niet gezien. Ik hoorde wel - na een rit, wachtend op mijn kinderen in de volgende rit bij de stationsuitgang - een operator tegen een andere zeggen "Deze zal nu achteruit gaan". Ik hoop dat je het stem-resultaat als passagier niet kan zien en dat de verrassing duurt tot de eerste draaischijf.

    Bij deze ook hulde aan Gertlauer. Waar is de tijd dat ik als forum-groentje werd uitgelachen om mijn enthousiasme bij de bouw van Karnan en ik terloops meedeelde dat ik Anubis best soepel vond? Hoeveel meter B en M zou je krijgen voor de prijs van 600 meter Gerstlauer?


    Gatver, niks van gemerkt! En door mijn abo eind november te kopen, ook al die 5 fastpassen gemist. Dan ga ik toch nog even in zaag-modus, het is immers een BJL-topic
    Nee, je kan het scherm niet zien. Ik zag het gewoon aan de operator zijn gedrag en wat hij mompelde.

    Het was bij ons spannend tot op de draaischijf... Dan begonnen de passagiers te speculeren of het stemmen gelukt is en of het achteruit zal worden: forward of backwards, that's the question... Als de schijf in backwards position draaide begon iedereen te juigen en te lachen. Een heel leuk effect dat wel zorgt voor wat spanning!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Het enige wat ik spijtig vindt, is dat de wachtrij van de Typhoon wel aangenamer is, maar het merendeel van het wachten zal je nog steeds rondom het stationsgebouw moeten doen. Juist dat deel is het minst aangepakt van heel Land of Legends.

    Bovendien lijkt het me ook beter om heel het plein voor de Typhoon te ontharden en te voorzien van groen. Want nu gaat het weer zo'n plein zijn waar niets meer mee gaat gedaan worden, waar onkruid tussen de tegels gaat komen, ... Kortom, iets wat niemand echt wilt, of zijn er al plannen om dit gebied op te knappen?
    Inderdaad, dat is wat ik ook dacht toen ik er doorheen liep gisteren. Op eerdere concept-arts was te zien dat het plein voor Typhoon onthard zou worden en er beplanting zou komen.

    Ik verwacht dat ze dit in de toekomst nog wel gedeeltelijk zullen doen, omdat de bezoekers bij het binnenkomen steevast richting het plein lopen naar de vroegere ingang. We zagen veel mensen de moeite niet nemen om rond te lopen en liepen al gelijk door de nieuwe beplanting door de nieuwe wachtrij.

    Daarom hoop ik dat het plein en het oude wandelpad tussen de Koggemolen en de Kettingmolen zal verdwijnen zodat het veel duidelijker is waar je naartoe moet.

    Nu, helemaal gaat de verharding nooit verdwijnen want op dit plein is de toegangspoort voor vrachtverkeer en voor de hulpdiensten. Deze poort ergens anders zetten zie ik ook niet meteen gebeuren, aangezien de verharde weg tussen Typhoon en zijn nieuwe wachtrij behouden is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Door de nieuwe weg naar Land of Legends zou er rondom de Kettingmolen, Koggemolen, Rode Baron, ... ook een coherenter thema kunnen worden voorzien. Tevens valt me op dat de speeltuin nabij de WC-blok en de Convoy Trucks van de pretparkplattegrond is verdwenen. Is deze in realiteit ook weg?

    Op een video van Eftelflags wordt ook vermeld dat Bobbejaanland volgend jaar terug Cowboy Town aanpakt. Maar ik weet natuurlijk niet hoe accuraat die info is. Iemand een idee voor volgend jaar, wat de investeringen zullen zijn? Ik verwacht eerlijk gezegd enkel wat opknappingen, misschien een show, maar voor de rest zullen ze in 2020 nog wel teren op Fury.
    Op termijn zal dit gedeelte een nieuw themagebied worden, de vraag is alleen wanneer. Dat de speeltuin verdwenen is, heb ik niet op gelet omdat mijn volledige aandacht naar Land of Legends ging. Ik zal er morgen op letten.

    Voor mij lijkt dit gebied rond de Kettingmolen etc. het meest waarschijnlijke volgende project omdat - zoals ik hier reeds eens heb neergeschreven - dan vanaf de parkingang tot aan Cowboy Town het park reeds gerenoveerd/aangepakt is.

    In Cowboy Town verwacht ik misschien het touwenparcours dat men (volgens geruchten) wil bouwen op de betonvlakte naast Speedy Bob. Anderzijds mag dit wegblijven en mogen ze in de toekomst Horse Ride en de Horse Pedalo verwijderen, vooral deze laatste krakkemikkige attractie. Een kleine woodie zoals Heidi the ride in Plopsaland de Panne zou wel passen in dit gebied, vind ik persoonlijk. Ik wijk te veel uit en laat me weer meeslepen...

    Back on track, naast het touwenparcours en wat schilderwerken verwacht ik niet veel in Cowboy Town.

    Voor de rest hier en daar wat kleine renovatieprojecten en schilderwerken zoals Kinderland dat opeens een nieuwe verflaag kreeg.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 24-06-19 om 19:03.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •