X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 932

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik weet niet hoe ver je van Nederland woont en/of je Nederlandse vrienden hebt, maar bij Albert Heijn NL loopt er een actie 1+1 waar oa Hellendoorn inzit. Je moet er wel een volle spaarkaart voor hebben, maar heel moeilijk is dat niet, geloof ik. Volgens mij 4x minimum €10 besteden ofzo.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hellendoorn niet meer -50% met BJL-abo, blijkbaar. Hellendoorn-abo overwegen (bij seizoensaanvang), best goedkoop voor grote gezinnen. Geeft korting op Wildlands en PHL, en alles van Looping in Europa 1 x gratis: Fort F., Bagat., Isla Mag., Mer de Sab., Pleasurewood, Cobac, ...

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Hellendoorn niet meer -50% met BJL-abo, blijkbaar. Hellendoorn-abo overwegen (bij seizoensaanvang), best goedkoop voor grote gezinnen. Geeft korting op Wildlands en PHL, en alles van Looping in Europa 1 x gratis: Fort F., Bagat., Isla Mag., Mer de Sab., Pleasurewood, Cobac, ...
    Voor grote gezinnen misschien wel, maar voor mensen apart toch niet echt, vind ik. Online tickets bij Hellendoorn kosten op veel dagen € 16,50. Het abo kost € 59,50. Dat wil dus zeggen dat je nog meer dan € 43 moet spenderen in die andere parken. Dan moet je al 2 of 3 parken uit die lijst bezoeken om het er uit te halen... Dat is uiteraard niet onmogelijk, maar je moet er toch al flink je best voor doen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •