X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 35 van de 35

Onderwerp: Groetjes vanuit...

  1. #21

    Re: Groetjes vanuit...

    ... Parijs! Hopelijk kunnen we morgen een 'rookvrije' Jardin d'Acclimatation bezoeken. Al besef ik wel dat de stad - en het land - zorgen van een veel grotere orde hebben

  2. #22

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanuit oriental Heritage! Prachtig park!

  3. #23

    Re: Groetjes vanuit...

    .. het plezanste land: Bobbejaanland :-) Best wel drukker dan ik dacht.. maar aanschuiven voor MountMara (VR) duurde maar 5 minuutjes om 10.30

  4. #24

    Re: Groetjes vanuit...

    Extra legaal voordeel als leerkracht: je moet verplicht mee op schoolreis naar Walibi :-D Groetjes vanuit de bus terug naar school ;-)

  5. #25

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes uit Ferrari Land, Portaventura
    (Foto is van gisteren)

    Naam:     AB72237F-2959-4B86-9158-A0856B5C75F9.jpeg
Bekeken:  945
Groote:   425,5 KB
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  6. #26

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanuit Heide Park waar ze nog steeds beweren dat Scream de hoogste gyro-drop tower is.

  7. #27

    Re: Groetjes vanuit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Groetjes vanuit Heide Park waar ze nog steeds beweren dat Scream de hoogste gyro-drop tower is.
    De hoogste van Niedersachsen!

  8. #28

    Re: Groetjes vanuit...

    Groeten vanuit Walt Disney world

  9. #29

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes uit de wachtrij van Derren Browns Ghost train (Thorpe park - Groot-Brittanni?)

  10. #30

    Re: Groetjes vanuit...

    Groetjes vanop de Halloweennocturne IN Bobbejaanland. Goed druk, maar Bobbejaanland weet er mee om te gaan!

  11. #31

    Re: Groetjes vanuit...

    ... mijn kot!

  12. #32

    Re: Groetjes vanuit...

    Herinneren jullie je nog mijn voornemen om ondanks mijn angst voor autostrade toch 260 kilometer naar Flevoland te rijden in mijn eentje zonder hulp?

    Niet zonder enige trots die ik jullie de groeten vanuit Walibi Holland, waar ik momenteel een poging die om een volledig warm gereden Untamed te kwanten ... Zij het dan met verplichte tussenpauzes van minstens een uur.

    De andere vijf grote achtbanen heb ik ook al gedaan.

  13. #33

    Re: Groetjes vanuit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Herinneren jullie je nog mijn voornemen om ondanks mijn angst voor autostrade toch 260 kilometer naar Flevoland te rijden in mijn eentje zonder hulp?

    Niet zonder enige trots die ik jullie de groeten vanuit Walibi Holland, waar ik momenteel een poging die om een volledig warm gereden Untamed te kwanten ... Zij het dan met verplichte tussenpauzes van minstens een uur.

    De andere vijf grote achtbanen heb ik ook al gedaan.
    Goed gedaan! Mooie verdienste dat!

  14. #34

    Re: Groetjes vanuit...

    Een mooie beloning voor een hoge drempel die je moest nemen; hopelijk is de voldoening in verhouding !

  15. #35

    Re: Groetjes vanuit...

    @Xarbero en Knessel : Bedankt voor jullie reactie

    Intussen ben ik terug thuis in Leuven. Het tripreport volgt nog, maar dan wacht mij nog heel wat schrijfwerk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •