Vandaag ook geweest.

Bij de show had ik inderdaad ook het idee dat er 2 elementen missen en dat er t? veel op ??n element gefocused is met vooral veel standaard/clich? choreografie er in. In het laatste gedeelte had ik vooral het idee dat ik 5 minuten naar reclamespotjes zat te kijken. Nogthans zitten er zeker ook goede dingen in en kunnen ze - mits er wat aan gesleuteld wordt - hier nog enorm veel uit halen.

Land of Legends vond ik in het algemeen tof. veel groen en natuurlijke theming doet goed aan het park. De theming ziet er allemaal enorm plastic uit, maar wetende met welke middelen BJL het moet doen, vind ik het onder omstandigheden nog steeds heel geslaagd. Het thema is alvast ook heel origineel en zou ik zelfs eerder in Toverland verwachten.

Fury zelf vond ik een toffe baan. Maar de baan mocht mij niet zo. Ik werd toch mottig van een ritje. Ongeacht of dat vooruit, achteruit, langs de zijkant of in het midden was. Geen idee waarom, want de baan heeft alles wat tof is: Een (buitenverwachting) stevige launch (of eigenlijk zijn zelfs 2 van de 3 launches best steving). Hangtime, airtime en wat momenten met hoge G-krachten. Ook een heel tof origineel element vlak voor die looping op het einde (een soort halve zero-g-roll met een halve loop).. Een hele goede aanwinst voor het park.