Proficiat, ik tel ruw geschat al zo’n ruwe € 41.000.000 aan verkeerde investeringen in 10 jaar tijd. Als het huidige attractie aanbod attractief was geweest en up-to-date kon dit een fijne toevoeging zijn, maar wederom kiezen ze voor een mediocre family coaster, terwijl het park na decennia lang al schreeuwt naar een echte eyecatcher waarvoor mensen de autorit naar Ieper misschien toch nog eens zouden overwegen.

Het park ligt er zwaar verouderd, oud en versleten bij, diverse horecapunten werden gewoon achteloos gesloten (maar staan er wel weg te rotten) of werden vervangen door een sfeerloos afkooksel, vele attracties zien er beschamend slecht uit en het park straalt ook alles behalve ambitie uit. Als klap op de vuurpeil werden we dit jaar nog getrakteerd op een café zonder bier (Aquapark).

Ik heb het al veel gezegd, en ondanks mijn neefjes en nichtjes die de afgelopen geboren werden wordt het absoluut geen Bellewaerde abo niet meer bij mijn gehele familie (we wonen allen op minder dan 20 min van het park), en ga ik duizend keer liever naar Walibi waar mijn oudste neefje van 3 jaar én zijn ouders beiden uitgebreid aan hun trekken kwamen afgelopen zondag.