X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 116

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Grote Golf is echt geen capaciteitsmonster, Heide is de capcaciteit beter, maar door de kleine treintjes toch minder als op een Troy bv. Maar het allergrappigst vind ik je opmerking over te veel mensen die in een bepaalde attractie willen Dus een park moet geen grote capaciteitmonsters bouwen enkel zorgen dat er minder mensen in de attractie willen
    Dat was misschien iet het beste (of het slimste) voorbeeld van die SuperSplash, maar deze attractie werd dan ook al in 2006 gebouwd en is ook wel echt één van de betere/leukere attracties van het park, vind ik. Ik bedoelde hiermee dan ook gewoon dat de boten, waar je ook al met 16 tegelijk in kan (wat ik toch al redelijk veel vind voor zo'n splash-attractie), elkaar gewoon heel de tijd heel vloeiend opvolgen en dat ook het in- en uitstappen heel vloeiend verloopt bij deze attractie, zodat de boten elkaar dan ook (op een veilige manier) zo snel mogelijk opvolgen. Het probleem bij deze attractie is gewoon dat het één van de attracties is die echt (bijna) alle doelgroepen van mensen aantrekt, in tegenstelling tot vele andere attracties. Vele kleine kinderen durven hier al gemakkelijk in, terwijl ook vele jongeren dit nog wel een coole attractie vinden. Daarnaast is het ook nog eens een perfecte attractie voor volwassenen... Daarnaast moeten ze daar in De Panne gewoon eindelijk eens werk beginnen maken van dat hotel dat straks al meer dan 10 jaar gepland staat en ook van die Plopsa Camping/Bungalowpark, zodat de mensen stilaan 2 dagen in het park kunnen doorbrengen en ze zo minder gehaast gaan zijn, wat volgens mij ook de lange wachttijden aan de vele attracties veel goeds gaat doen. Ik denk trouwens toch niet dat de 'kleine' treintjes van Heidi echt een probleem zijn, aangezien ik nog niemand horen klagen heb over dat de rij bij deze attractie ooit helemaal volstaat. Ik vind het dan ook heel erg spijtig dat er dan ook nooit iets (goeds) kan gezegd worden over de attracties die het dan weer wel heel goed doen, zoals bv. 'Anubis: The Ride' en/of 'Heidi The Ride'. Dat laatste dat jij vermeld in jouw bericht heb ik trouwens ook niet letterlijk zo vermeld en/of bedoeld, hé...

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    ...SuperSplash...Grote Golf
    dat hotel ... en ook van die Plopsa Camping/Bungalowpark, zodat de mensen stilaan 2 dagen in het park kunnen doorbrengen en ze zo minder gehaast gaan zijn, wat volgens mij ook de lange wachttijden aan de vele attracties veel goeds gaat doen.

    Ik denk trouwens toch niet dat de 'kleine' treintjes van Heidi echt een probleem zijn... Ik vind het dan ook heel erg spijtig dat er dan ook nooit iets (goeds) kan gezegd worden over de attracties die het dan weer wel heel goed doen, zoals bv. 'Anubis: The Ride' en/of 'Heidi The Ride'.
    Het is schrijnend dat het park met de meeste bezoekerscijfers van belgië gemiddeld per attractie een van de laagste capaciteiten per attractie heeft. Dat is de hoofdreden waarom iedereen Plopsaland altijd op het strafbankje zet voor capaciteit.
    Omdat het ook het park is dat de sterkste groei kent wordt het hen dubbel hard aangerekend wanneer ze bij nieuwigheden kiezen voor attracties met een beperkte capaciteit. Enerzijds omdat hun bezoekerscijfers nu al vrij groot zijn en ze met een lage capaciteitsattractie een garantie op langere wachtrijen hebben, anderzijds omdat ze daarmee hun potentieel voor de toekomst hypothekeren.

    Je overschat ook de capaciteit van al die attracties. De grote golf haalt als er goed doorgedaan wordt 9 ritten per uur, dat is maar 360 man per uur dus. Als mensen heel vlot in en uitstappen kan daar soms een 10e rit bij, maar zelfs dan blijf je nog vlot 100 personen onder de theoretische capaciteit. Dat de schijf elke keer vol zit is ook een utopie. Hetzelfde bij Anubis: hoewel die in theorie 700 personen per uur kan slikken komt dat in de praktijk vaak neer op een dikke 450.

    Het probleem bij supersplash is niet de populariteit. Het is de lift: je kan niet sneller boten doorsturen dan dat de lift werkt: de theoretische capaciteit van Atlantica supersplash ( zonder lift |1400) en die van supersplash (met lift | 700) vergelijken spreekt boekdelen.

    Van plopsa verwachten we als fans vrij veel omdat ze regelmatig investeren. Als ze dan voor relatief beperkte capaciteit kiezen zie je dat als fan misgaan wanneer het park verder uitbreidt. Heidi heeft nu misschien acceptabele wachtrijen, maar wat als plopsa meer attracties zet die hetzelfde doelpubliek aanspreken? Gaat dat dan nog steeds zo zijn?

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het is schrijnend dat het park met de meeste bezoekerscijfers van belgië gemiddeld per attractie een van de laagste capaciteiten per attractie heeft. Dat is de hoofdreden waarom iedereen Plopsaland altijd op het strafbankje zet voor capaciteit.
    Omdat het ook het park is dat de sterkste groei kent wordt het hen dubbel hard aangerekend wanneer ze bij nieuwigheden kiezen voor attracties met een beperkte capaciteit. Enerzijds omdat hun bezoekerscijfers nu al vrij groot zijn en ze met een lage capaciteitsattractie een garantie op langere wachtrijen hebben, anderzijds omdat ze daarmee hun potentieel voor de toekomst hypothekeren.

    Je overschat ook de capaciteit van al die attracties. De grote golf haalt als er goed doorgedaan wordt 9 ritten per uur, dat is maar 360 man per uur dus. Als mensen heel vlot in en uitstappen kan daar soms een 10e rit bij, maar zelfs dan blijf je nog vlot 100 personen onder de theoretische capaciteit. Dat de schijf elke keer vol zit is ook een utopie. Hetzelfde bij Anubis: hoewel die in theorie 700 personen per uur kan slikken komt dat in de praktijk vaak neer op een dikke 450.

    Het probleem bij supersplash is niet de populariteit. Het is de lift: je kan niet sneller boten doorsturen dan dat de lift werkt: de theoretische capaciteit van Atlantica supersplash ( zonder lift |1400) en die van supersplash (met lift | 700) vergelijken spreekt boekdelen.

    Van plopsa verwachten we als fans vrij veel omdat ze regelmatig investeren. Als ze dan voor relatief beperkte capaciteit kiezen zie je dat als fan misgaan wanneer het park verder uitbreidt. Heidi heeft nu misschien acceptabele wachtrijen, maar wat als plopsa meer attracties zet die hetzelfde doelpubliek aanspreken? Gaat dat dan nog steeds zo zijn?
    Ik ben blij dat er eindelijk eens wat meer kritiek komt dat wat goed/beter onderbouwd is met goede en/of deftige argumenten. Zo begrijpt iedereen, waaronder ook ik, die na een tijdje ook wel stilaan gek wordt van al die afbrekende commentaren die maar blijven komen, zonder dat er ook met 1 of 2 goede commentaren komen of toch tenminste iets of wat opbouwende kritiek. Bedankt hiervoor!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •