X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 932

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: PHL: Wat is het verschil tussen de hotelkamers van Ling Bao?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyberbeast Bekijk Berichten
    Veel wijzer maakt de site met niet maar wat is het verschil tussen de kamers "Mönch", "Konfuzius" en "Kaiser"?
    Je geeft héél weinig context, maar ik geloof dat ik er uit kan afleiden dat je het over hotelkamers in Ling Bao bij Phantasialand hebt. De eerste is de budget-kamer, de tweede is de middelmoot en de 3e is volgens mij iets suite-achtig. Een verschil in tarieven voor een verschil in luxe geloof ik.

  2. #2

    Re: PHL: Wat is het verschil tussen de hotelkamers van Ling Bao?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Je geeft héél weinig context
    Kijk naar de titel van de post: "PHL: Wat is het verschil tussen de hotelkamers van Ling Bao?".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    maar ik geloof dat ik er uit kan afleiden dat je het over hotelkamers in Ling Bao bij Phantasialand hebt.
    Ik geloof het ook.

  3. #3

    Re: PHL: Wat is het verschil tussen de hotelkamers van Ling Bao?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Je geeft héél weinig context, maar ik geloof dat ik er uit kan afleiden dat je het over hotelkamers in Ling Bao bij Phantasialand hebt. De eerste is de budget-kamer, de tweede is de middelmoot en de 3e is volgens mij iets suite-achtig. Een verschil in tarieven voor een verschil in luxe geloof ik.
    Mijn post werd verplaatst van "Duitse pretparken" naar hier door een mod. Daarom ging er wat info verloren. Maar het gaat inderdaad over de kamers in Ling Bao.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •