X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Hun belofte van hoogste en snelste achtbaan in de Benelux hebben ze - denk ik - wel gehouden (corrigeer me gerust als ik fout zit). Toch vind ik het een beetje jammer dat ze niet voor de categorie van 70 meter gaan, want daar had ik stiekem wel op gehoopt! Maar verder zien de plannen er prima uit en moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf nog nooit zo'n grote achtbaan gedaan heb.

    Eerst vond ik het grondplan van de megacoaster een beetje raar omdat het leek alsof ze een deel van het terrein onbenut laten. Maar ik heb de satellietbeelden van Google Maps eens bestudeerd. Er staan daar een paar grote loodsen en volgens mij moet de achtbaan daar dus omheen gebouwd worden. Zijn die loodsen ook eigendom van Walibi?

    @Simon: Vraagje uit nieuwsgierigheid, hoe kan je uit de lay-out afleiden dat B&M en Vekoma waarschijnlijk redelijk uitgesloten zijn?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten

    @Simon: Vraagje uit nieuwsgierigheid, hoe kan je uit de lay-out afleiden dat B&M en Vekoma waarschijnlijk redelijk uitgesloten zijn?
    B&M kan ik snappen, want die zijn veel uitgestrekter qua Hypers. Vekoma weet ik nog zo niet, want hun meest recente banen kunnen toch ook wel zo'n drop doen. Toch denk ik ook eerder in de richting van Intamin of Mack. Om één of andere reden ben ik geneigd om te zeggen dat het Intamin wordt.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •