X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Zoo Antwerpen] 2017 - Mensapenvallei, Savanne

    Zo te zien wordt het weer eens tijd voor een dagje naar de Zoo van Antwerpen.. Ziet er allemaal goed uit, ben benieuwd hoe het er in de levende lijven uit ziet!

  2. #2

    Re: [Zoo Antwerpen] 2017 - Mensapenvallei, Savanne

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nixjuh1988 Bekijk Berichten
    Zo te zien wordt het weer eens tijd voor een dagje naar de Zoo van Antwerpen.. Ziet er allemaal goed uit, ben benieuwd hoe het er in de levende lijven uit ziet!
    Beetje off-topic dat ik ga gaan maar kom.

    Ik dacht dat dus het laatst ook hé. Ik was in A'pen voor men thesis in de voormiddag en ik dacht, laat ik eens een middagje naar de zoo gaan op mijn gemak.

    24,5 euro zou ik dus moeten neerleggen blijkbaar. 24 euro (jawel, u leest het goed, de volle 50 cent korting) met het vertonen van mijn studentenkaart. (Ik ben dus maar mooi naar huis gegaan fyi)

    Ben ik dat nu of is dat niet way overpriced daar? Pairi Daiza is dan bijvoorbeeld een goede 26 euro, voor een gebied dat minstens dubbel zo groot is en beter is aangekleed dan in A'pen?

    Of het ligt aan mij en ik ben naïef dat ik het daar zeer duur vind, dat kan ook.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •