Ik kon me eigenlijk moeilijk inbeelden waar dat veehok juist aan de parking strand.. en via google maps kom je bij een bouwerf van taron uit. Via google kwam ik de op het twitter account van de drie O's en die foto's maakten het me wel al wat duidelijker.

https://twitter.com/teamlooopings/st...28218858176512

Als Phantasialand een nieuwe ingang had willen bouwen aan Klugheim. Hadden ze dan Taron niet naar links gelegd in plaats van naar rechts (bekijk de foto's even wat ik met links en rechts bedoel) Nu is er geen verbinding te maken met de huidige mysterieparking en dan hebben ze het zichzelf toch nodeloos moeilijk gemaakt. PHL een beetje kennende en lang termijn visie die echt wel goed is, zien zij geen nood aan een nieuwe ingang aan die kant...

De reden is volgens mij simpel: Waarschijnlijk zou die ingang dan te dicht bij het dorp liggen (Met de nodige overlast volgens de dorpelingen) en krijgen ze dat de eerste 50 jaar toch niet klaar...

Als er ooit een nieuwe ingang komt, zie ik die ook eerder in een zuidoostelijk uitbreiding komen. Als de staat dat gebied ooit vrij geeft zal er daar wel plaats gemaakt kunnen worden denk ik dan.