X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Zelf ben ik wel fan van de serie "The Hunger games" (ik heb daar zelfs drie lange verhalen over geschreven die op een website voor fanfictie-schrijvers gepubliceerd staan). Maar ik zie zoiets niet direct passen in Bobbejaanland. En inderdaad, je loopt een reëel risico om vroeg of laat problemen te krijgen met copyright-toestanden. Dan heb ik liever een algemeen thema waar niemand eigendomsrecht op kan claimen.

    Ik ben als sinds mijn kleuterjaren niet meer in Bobbejaanland geweest, maar heb begrepen dat het hele park oorspronkelijk rond western en cowboys gebouwd was? Volgens mij zullen mensen het dan altijd daarmee associëren en kunnen ze dus beter dat thema in ere herstellen.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    maar heb begrepen dat het hele park oorspronkelijk rond western en cowboys gebouwd was? Volgens mij zullen mensen het dan altijd daarmee associëren en kunnen ze dus beter dat thema in ere herstellen.
    Dat is ook niet helemaal waar. Bobbejaanland was in oorsprong vooral een attractiepark met af en toe een attractie die wel een uitgesproken thema meekreeg. Het is pas vanaf Parques Reunidos dat ze zoeken naar zones en thema.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •