X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Billybird Park] 2018

    Efteling fanboys in 3, 2, 1 ...

  2. #2

    Re: [Billybird Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Efteling fanboys in 3, 2, 1 ...
    Op Looopings was het al van dat. Ik had eerlijk gezegd de link nog niet eens gelegd. Achteraf gezien wel obvious, al vraag ik me af of er één kind in het ballenbad zal willen gaan net omdat het gebouw een beetje op dat van die achtbaan in de Efteling lijkt...

  3. #3

    Re: [Billybird Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Efteling fanboys in 3, 2, 1 ...
    En nog een overeenkomst...

    Donderdag komt de eerste aflevering van The making of De Ballenfabriek online! In deze serie nemen we een kijkje achter de schermen bij de bouw van onze nieuwe attractie. Billy is alvast wat beelden aan het maken met zijn drone



    Bron: https://www.facebook.com/BillyBirdParkHemelrijk/

  4. #4

    Re: [Billybird Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    In deze serie nemen we een kijkje achter de schermen bij de bouw van onze nieuwe attractie.
    Dit is toch overduidelijk expres gedaan. Dat fabrieksthema, tot daar aan toe, maar dezelfde accentkleuren (het groen én het goud), hmm. En nu dit, die zinsconstructie is zo goed als identiek als wat dat andere park drie jaar geleden zei...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •