X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019

    Ik heb vandaag ook UNTAMED eens uitgetest ... WAT. EEN. BEEST! Was zeker in lijn met m?n verwachtingen! Maar ...

    De scheenbeenbeugels vind ik ECHT irritant, en slechts bij rit 5 had ik een tactiek gevonden om toch optimaal te kunnen genieten ervan. De airtime is zo bruut dat je wel heel hard tegen de beugels gegooid wordt, wat het soms ietsje t? maakte. Ook de scheenbeenbeugels kunnen best pijn doen bij hevige airtime. De baan is echter de soepelste die ik ooit gedaan heb, maar die souplesse moet inboeten voor het treincomfort. Hadden de beugels anders ontworpen geweest was die baan hemels. Desalniettemin een fenomenale aanwinst voor Walibi Holland, maar Taron en Blue Fire staan persoonlijk voor mij nog hogerop het favorietenlijstje (hier zal ik commentaar op krijgen ...).

    Wat Goliath betreft viel het mij ook op (mijn reisgezel ook) dat de baan wat meer trilde dan ik gewoon was, maar geen nood, het is zeker nog steeds een topper.

    Het valt wel op dat ze daar wel ENORM veel last hebben van storingen (3x Untamed, 2x Xpress: Platform 13, 4x Speed Of Sound, 2x Goliath, 3x Speed Of Sound, 2x Lost Gravity, 5x Blast, ...). Dit is toch ook niet echt normaal meer?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: Walibi Holland 2019

    Net terug uit een week vakantie zonder internet en er is heel wat bijgeschreven hier!
    @Etwien: ik las jouw bericht met veel interesse, maar je hebt ons het belangrijkste gedeelte niet meegegeven:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    De scheenbeenbeugels vind ik ECHT irritant, en slechts bij rit 5 had ik een tactiek gevonden om toch optimaal te kunnen genieten ervan.
    Nu ben ik toch wel benieuwd naar jouw tactiek. Kan je eens een wat uitgebreidere omschrijving geven?
    Once you sit back, you never go back.

  3. #3

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Net terug uit een week vakantie zonder internet en er is heel wat bijgeschreven hier!
    @Etwien: ik las jouw bericht met veel interesse, maar je hebt ons het belangrijkste gedeelte niet meegegeven:



    Nu ben ik toch wel benieuwd naar jouw tactiek. Kan je eens een wat uitgebreidere omschrijving geven?
    Persoonlijk hielp bij mij je voeten naar achteren doen op de toppen van je tenen en de heupbeugel zo hard mogelijk aanduwen (airtime krijg je sowieso toch genoeg).
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •