Voila, bij deze is mijn bezoek volgend jaar ook weer zeker. Ik zou eens een jaar moeten overslaan daar, ik zou het park bijna niet meer herkennen

Ik wandelde altijd over de brug van parking naar park, maar er zijn inderdaad zeer veel mensen te lui om omhoog te stappen en die lopen dus gewoon over straat. Het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, maar die tunnel is dus een goede zaak. (Ja, ik weet ook wel dat mensen met buggy's e.d. niet over die brug kunnen, maar het waren niet alleen die mensen die over straat liepen.) Waar ik dan wel aan denk: zouden ze deze brug dan verplaatsen naar de Knappersveldweg? De enige brug daarover is momenteel deze:


(als je goed kijkt, zie je hem. )

Met de opening van Raccoon Village (nog niet op deze foto's) zou er wel een extra brug helemaal achteraan mogen komen. Toen wij vorig jaar van ons Cowboy Cottage naar Raccoon Village wilden gaan kijken was dat best een lange wandeling omdat we helemaal naar die brug moesten.

Verder ben ik ook wel benieuwd naar het nieuwe verblijfsentertainment en die nieuwe 4D-film. De vorige was nogal eh, hoe zou ik zeggen, niet 4D. Met Road Runner kun je volgens mij wel wat. Super!

Het WiFi-netwerk: ik vond het wel leuk om eens een tijdje van al dat internet-en-schermen-gedoe weg te zijn, maar kijk. Het park moet mee met zijn tijd natuurlijk. En ik ga niet zeggen dat ik het niet ga gebruiken als het er is, ik ken mezelf beter dan dat.

De nieuwe entree tenslotte: ik vind het er eigenlijk niet echt als een ingang uitzien, maar die zal in het echt wellicht wel mooi uitpakken. Hoe moet ik die trouwens zien: is de eerste foto tegen de straat en de tweede ter hoogte van de huidige effectieve entree, of...?