X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 113

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2018

    Het nieuwe seizoen is precies niet zo heel soepel gestart in Holiday Park. Ik vind het spijtig dat het park haar bezoekers zo ontgoocheld...

    Eerste dag van het seizoen was Sky Scream gesloten (trein blijkbaar zelfs niet op de baan), EGF pas s'middags open, en de kikkertjes en Sturmschiff nog niet uit onderhoud. De voorbije dagen sinds seizoenstart was EGF blijkbaar helemaal niet open. De FB pagina staat vol met negatieve reacties... Het is spijtig dat Plopsa deze zaken niet heeft kunnen oplossen voor de start van het seizoen. De enigste twee achtbanen van het park zijn nu dus niet beschikbaar. Daarnaast wordt er op geen enkele reactie op de HP FB pagina geantwoord en was er een photo verwijderd, waarschijnlijk wegens de hoeveelheid negatieve reacties... Niet echt de juiste manier om daar mee om te gaan volgens mij.

    De indoorhal ziet er wel al leuk uit! Ik kijk er naar uit voor het afgewerkte resultaat!

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penguin123 Bekijk Berichten
    (trein blijkbaar zelfs niet op de baan)
    Ik vraag me toch af hoe ze dat te weten zijn gekomen?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik vraag me toch af hoe ze dat te weten zijn gekomen?!
    Foto geplaatst door fsvmartin op dit forum:

    https://www.coasterfriends.de/forum/...ay-park-5.html

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •