X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Grappig eigenlijk dat tourist traps doen afgeraden word, terwijl we nota bene op een pretparkforum zitten . Zelf heb ik de Dungeon in Amsterdam gedaan en vond er echt niets aan: ik zou eerder voor Tussauds kiezen, die hebben een best nog toffe darkride in Londen.
    Als het tussen die 2 gaat zou ik ook Tussaud nemen. Kunnen ze nog met Justin Bieber op de foto .
    In Hamburg zou ik de Dungeon dan weer wèl aanraden. Alle attracties, Miniatur Wonderland bijvoorbeeld, zitten daar bij elkaar in dezelfde straat. Je kan daar relatief goedkoop binnen in pakketvorm met de rest van de attracties, zeker in groep. Wachttijden zijn miniem, en als ze er zijn krijg je gratis frisdrank of koffie ondertussen.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk Berichten
    Als het tussen die 2 gaat zou ik ook Tussaud nemen. Kunnen ze nog met Justin Bieber op de foto .
    In Hamburg zou ik de Dungeon dan weer wèl aanraden. Alle attracties, Miniatur Wonderland bijvoorbeeld, zitten daar bij elkaar in dezelfde straat. ... Wachttijden zijn miniem...
    In London heb ik nog - als pedagogisch ontspoorde leraar - met Dolphy geposeerd. Ik vraag me af of dat nu nog kan, of hebben ze die net als in Tuss. Berlijn achter plexiglas gezet?

    Korte wachtrij Wunderland Hamburg, das musst ein Witz sein!
    Zonder pre-boek ticket met tijdslot kan je er tot twee uur wachten (op een ochtendlijke weekdag begin augustus 2016). Dungeon vond ik er qua rides beter dan in Berlijn of Londen. Als pretpark-gek zou ik meteen een Merlin Premium abo aanbevelen. Daar mag je trouwens ook alle wachtrijen mee skippen, zeker handig bij sommige Sea Lifes. En halve prijs op alle Merlin-dingen in het VK.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •