X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 194

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Op de laatste dag van de Scare Nights ben ik toch ook nog in Plopsaland geraakt. Zus is er overdag geweest met de kindjes en toen was het een overrompeling. Op de parking was er geen plaats meer maar gelukkig kon ze wat verder in Adinkerke dorp haar auto kwijt op redelijke wandelafstand van het park. In het park zelf is Halloween er overdag zeer kindvriendelijk en het trekt blijkbaar aan bij het grote publiek.
    Die drukte heb ik aan mij voorbij laten gaan en terwijl schoonbroer thuis bleef om de kindjes in bed te stoppen, heb ik zus rond 19.45 uur meegenomen om de spookhuizen te gaan bezoeken. We waren bij aankomst wel verrast dat het vuurwerk om 20 uur was. Parkeren op de hoofdparking rond dat uur lukte prima en wij begaven ons tegen de stroom in naar de inkom. Aan Camping 't Zonnetje hadden we de indruk dat het nog meeviel met de wachtrij maar uiteindelijk hebben we toch een 45 minuten moeten aanschuiven om binnen te mogen. De zone was mooi gemaakt maar mij doet het wel wat reflecteren naar camping corpse in BW: de kampeerwagens, de waszone, … De overgang van buiten naar binnen had ik wat sterker verwacht. De ruimte met de toonbank was wel knap gemaakt en de acteur die er plots van tussen kwam, heeft me toch doen schrikken. Samen met iemand die bij ons kwam aansluiten, kwamen we er met een ietwat gemengde beoordeling buiten. Het was dan inmiddels al 21u20. We snelden alle drie dan maar vlug richting Freak Circus in de hoop deze nog te kunnen doen voor 22 uur. Gelukkig was de wachtrij daar niet groot meer en na 10 minuten waren we binnen. Daar hebben we echt wel 'genoten' van het mooi gemaakte decor. Origineel ook en de acteurs zaten goed in hun rol. We kwamen uit Freak Circus toch wel met een soort waw-gevoel. Dat voor een spookhuis die nota bene ook gratis was. Puik werk PDP!
    Laatst gewijzigd door Polletje; 03-11-18 om 01:28.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •