Ik deel de mening van Phadd-F en Jefke88 ... inderdaad een redelijk epische heenreis zoals je bij de inleiding van je TR al aangaf.
Maar als alles volgens plan verloopt, dan zal ik jou in juni 2020 verslaan

Vreemd dat ze hun treinstation bij de ingang zo weinig efficiënt gebruiken. Dat pakt Walibi BE toch een stuk beter aan. Maar de plaatselijke treinmaatschappij moet dan uiteraard ook willen meewerken, misschien ligt daar een deel van het probleem?

Walygator ken ik niet zo goed. Jammer om te lezen dat het blijkbaar nogal slecht draait, want op basis van jouw foto's lijkt het best wel potentieel te hebben om er een succesvol park van te maken. Monster is precies ergens in een weiland gedumpt als ik die foto zie Maar ik zou zeer graag zo'n baan in België zien verschijnen.

Het verbaast me niks dat jullie niet op dezelfde dag terug thuis geraakt zijn. Hadden jullie vooraf al een overnachting geboekt, of hebben jullie dat gewoon ter plekke nog geregeld? En hoe lang duurde de terugreis?

Even offtopic om af te sluiten: leuk artikel over die achtbaanrecords in 2019, bedankt voor het schrijven daarvan