X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten


    Even offtopic:
    Iemand ook altijd het idee gehad dat de hal van Aqualibi eigenlijk een slag groter moest zijn, maar dit niet kon door de komst van Cobra. Op deze foto zie je toch ook duidelijk dat de hal eigenlijk niet af is. Deze hal leek zo hard dat er nog een stuk lanks rechts moest gebouwd worden. Vond het ook altijd raar dat je in de Rapido zelf zo precies in een uithoek de attractie beleefde :-)

    Ik hoop dat er net zoals bij BJL veel decorstukken extern gemaakt worden. Tot nu toe heb ik ook hier weinig theming gezien, of gaan we ook hier vanuit van de nieuwe trend in pretparkland: bouwen in maart-april-mei en openen, net voor de zomer?

    Ik kijk wel uit naar de darkride, maar om de één of andere manier vond ik de bouw van Tiki Waka interessanter. Zal er wel mee te maken hebben dat het een achtbaan is. Verder is Walibi niet meer aan zijn proefstuk toe en zal de aandacht er minder voor zijn.

    Het valt me trouwens op hoe laag de reacties hier zijn op de aankondigingen van BJL, WB, ... Ik herinner me jaren geleden vijf berichten per dag wanneer The Forbidden Caves of Wickey De Viking-zone werd gebouwd...
    Laatst gewijzigd door Jak; 18-02-19 om 23:33.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •