Hoera! Hoera !!! Eindelijk iemand die het helemaal met mij eens is!

Zelf ben ik afgelopen winter voor het eerst naar DLRP geweest (beide parken). De Tower Of terror had ik inderdaad op mijn to-do-list gezet, want het leek me wel bijzonder om een vrije val te doen met enkel heupbescherming. Maar die attractie overtrof gewoon al mijn verwachtingen. Net zoals jij kwam ik tot de eindconclusie dat ToT de allerbeste attractie is die ik ooit heb gedaan. Ik ben en blijf in de eerste plaats achtbaanfan, maar geen enkele van mijn vierentwintig credits kan ToT verslaan. Naar mijn mening is Tower Of Terror perfect op alle vlakken. En zoiets zeg ik niet snel omdat ik weet dat je er vaak onrealistisch hoge verwachtingen mee creëert. Om die reden zou ik mijn vrienden gewoon vertellen dat ik hem heel goed vond, en dat ze het vooral zelf eens moeten uitproberen als ze naar Disney gaan

Fijn om te lezen dat het Studiopark in het algemeen goed bevallen is. Ik vind persoonlijk dat dit park een beetje ondergewaardeerd wordt. Het is kleiner dan het hoofdpark en het heeft helaas niet zo veel groen, maar ook ik denk dat je er een hele dag kan doorbrengen zonder je te vervelen. Alleen missen ze nog een echt grote en echt goede achtbaan. RNRC kon mijn verwachtingen eigenlijk niet helemaal inlossen. Het thema inclusief woordspeling, wachtrij en voorshow vind ik dik in orde. De baan zelf is zeker leuk en ik heb er van genoten, maar de lancering is te zwak en er zitten iets te veel saaie stukken in het traject. Mijn ideaal zou zijn dat ze deze vervangen door een andere lay-out met goede lancering en precies hetzelfde thema (dus omgekeerd van wat ze nu gaan doen). Helaas is dat een onbereikbare droom.

Ik meen gelezen te hebben dat ze ToT niet gaan herthematiseren en ik hoop echt dat ze zoiets nooit doen.