X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Men kan Phantasialand toch niet blijven in de weg staan...vroeg of laat moeten ze toch eens een stukje ter beschikking krijgen om te kunnen uitbreiden.

    Het is niet dat Phantasialand nog tientallen hectaren wil en moet uitbreiden. Met hun manier van bouwen zouden ze na een bepaalde grootte van x aantal hectaren niet meer moeten groeien in oppervlakte omdat men telkens sloopt en iets nóg complexer in elkaar zet.

    Op die manier "stopt" de expansie en blijft de oppervlakte min of meer constant en moet die staatsbeheer omtrent natuur zich geen zorgen maken dat er te veel groen verdwijnt.

    Ik ben van mening dat natuur behouden héél belangrijk is maar we hebben een samenleving opgebouwd die gebaseerd is op een economisch stelsel, waartoe (kort door de bocht) Phantasialand ook een bijdrage levert. We mogen eigenlijk hun ondernemerschap dus niet in de weg staan.

    Dat is - toch in mijn ogen - mijn evenwichtige mening over dit alles.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 01-10-18 om 21:57.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •