X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 9 van de 9

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Mmm, zou Dreamcatcher VR dan ook interactief worden? Ik zie het wel nog goed gebeuren. Zou meteen ook een andere ervaring geven dan MM...

  2. #2

    Re: [Tusenfryd] 2018 - Steampunk Hunters (VR-achtbaan)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mmm, zou Dreamcatcher VR dan ook interactief worden? Ik zie het wel nog goed gebeuren. Zou meteen ook een andere ervaring geven dan MM...
    Ja, zou goed kunnen denk ik. Het zou inderdaad onderscheidend kunnen werken ten opzichte van Mount Mara en kan ook best leuk zijn, zo ervoer ik in Europa-Park bij de Paddingtonfilm op Alpenexpress. Echter vind ik het wat zonde om een achtbaan, die toch met een heel ander doel gebouwd is, te gaan gebruiken als ritsysteem voor een simpel spelletje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Niks persoonlijks, maar ...
    Wanneer de auteur zijn post aanvult/wijzigt met info van een reagerende post (zonder wonderwel de verschijning 'laatst gewijzigd') leest die onderstaande post wel een beetje silly. Het is al de tweede keer dat me dit gelapt wordt (Liseberg-topic eind 2017).
    Die tekst over Thundercoaster stond er al, hoor. Ik zou trouwens niet weten hoe je een post aanpast zonder dat dit duidelijk wordt weergegeven.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •