Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Wordt nogthans vrij duidelijk in de enquete uitgelegd dat je een vraag gewoon kunt over slaan door niets in te vullen
Ik heb ook niet gestemd om diezelfde reden. Je kan een volledig blad overslaan maar niet enkele vragen, als je een blad begint in te vullen moet je alles invullen. Omdat ik zo geforceerd word om dingen in te vullen waar ik geen mening over heb, vul ik dan liever helemaal niks in.

Om op de titelvraag te antwoorden: dat ze niks voorstellen, vind ik niet mooi om te zeggen over een initiatief van fans dat de parken positief probeert te belichten. Ik vind het ook heel nobel om te proberen elk park iets te geven. Waarom zou dat niet mogen? Volgens mij is het perfect mogelijk dat elk park zijn specialiteit heeft, dus om die te benoemen met een award waar ze trots op kunnen zijn: why not?

Maar inderdaad: dat parken zelf nominaties kunnen insturen is niet hoe het zou moeten zijn. Er zouden voorrondes moeten zijn waar het publiek voor nominaties kan zorgen. Misschien vragen per park, zodat toch nog elk park meedoet? Bijvoorbeeld een zoektocht naar de beste achtbanen per park, zodat in de uiteindelijke poll van alle parken een achtbaan staat (dit is een te simpel voorbeeld, maar ik heb het over het idee). Verder, van het Flaming Feather-gedoe weet ik zelf het fijne niet van, ik heb maar flarden opgevangen, maar zo'n dingen moeten natuurlijk niet kunnen.

Dus mijn mening is dat het een zeer mooi initiatief is en dat er qua uitkomst (dus heel veel 'winnende' parken en niet schaars zoals echte oscars) niks hoeft te veranderen, ik vind het een win-win op die manier, iedereen tevreden - maar aan het nomineer- / stemsysteem zou zeker nog wat gesleuteld mogen worden.