Ik ga van B&M uit, gezien de goede ervaring die het park heeft met deze bouwer. Ik hoop eigenlijk ook op iets nieuws of toch vrij unieks: veel B&M's met lanceringen zijn er niet, misschien zit daar iets in? Natuurlijk primeert de ritervaring boven overbodige records of wereldprimeurs, maar als je de twee kunt combineren, waarom niet?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Wie weet past de achtbaan Wel in de wereld van Pardoes.
Ik hoop van niet. Het is goed dat de personages uit de wereld van Pardoes een vaste plaats in het park hebben gekregen, maar daar mag het nu wel bij blijven. Het is niets voor de Efteling om meerdere attracties thematisch aan elkaar te linken en ik vind niet dat daar verandering in moet komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
Die hoogte van 50m en de term "beeldbepalende attractie" laat uitschijnen dat ze voor een mega coaster willen gaan. Ik hoop van niet, qua theming wordt dat al snel knap lastig met die hoogtes.
Bij Baron 1898 heb je ook alleen de schachttoren die gethematiseerd is: daarbuiten is het ook gewoon achtbaanspoor in een mooie kleur. Van mij mag een achtbaan een achtbaan blijven. De Efteling zal er wel voor zorgen dat er een knap station komt en een mooie omgeving. Dan maakt het voor mij niet uit dat de baan zelf er redelijk kaal en hoog bij staat. Met de stukken laag bij de grond kun je nog altijd iets moois doen qua interactie met de omgeving in dat geval.