X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat 'aeromail'-thema voor Walibi Playland... kan iemand dat even concreter maken ?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Dat 'aeromail'-thema voor Walibi Playland... kan iemand dat even concreter maken ?
    Haha, ik heb exact dezelfde vraag. Want ook ik kan me hier niet meteen iets bij voorstellen.

    Het idee om het station van Cobra te vernieuwen is hier eerder al een paar keer aan bod gekomen. Al snap ik zelf niet zo goed waarom iedereen zich ergert aan die tent. Ik heb er zelf nooit een probleem mee gehad (en vind het stiekem grappig wanneer het tentzeil strak gaat staan als de trein op topsnelheid passeert ... maar dat zal wel één van mijn rare voorkeuren zijn ) Moest Walibi inderdaad beslissen om het station van Cobra te vernieuwen, dan hoop ik dat ze opnieuw voor een tent, afdak of een open structuur gaan. Dit om twee redenen:

    1) De trein van Cobra maakt soms echt veel lawaai als hij op het einde van de rit wordt afgeremd. Ik zag ooit een operator met beide handen tegen de oren gedrukt staan en kon die dame geen ongelijk geven! In een gesloten gebouw zou deze herrie volgens mij ongetwijfeld nog een stuk erger zijn. Voor mij als bezoeker geen probleem, maar een goed park denkt ook aan zijn personeel. En dan is het niet de bedoeling dat je personeel halfdoof is na een werkshift bij Cobra.

    2) Cobra heeft geen voorshow nodig wat Cobra IS zijn eigen voorshow. Ik vind het altijd leuk om voor de poortjes in het station te staan, te zien hoe de trein achterwaarts uit het zich verdwijnt en dan na enkele ogenblikken van (relatieve) stilte ineens te horen hoe iedereen tegelijkertijd begint te schreeuwen Met een gesloten stationsgebouw zou dat effect een stuk minder zijn.

    Kortom, eigenlijk is die tent zo slecht nog niet. Ik hoop dus op een gelijksoortig station.

    Interessante updates verder, en inderdaad een mooi stationsgebouw voor de megacoaster! Daar heb ik trouwens een wilde maar onrealistische fantasie over. Veel mensen vonden het vreemd dat Walibi nu al de hoogte en lay-out bekend gemaakt heeft. Zo krijgen concurrerende parken nu al de kans om een nog grotere achtbaan voor te bereiden. Maar stel nu dat de huidige plannen gewoon een afleidingsmanoeuvre van Walibi zouden zijn. Dan kondigt de concurrentie in 2020 aan dat zij een baan van 80 meter zullen bouwen ... waarna Walibi bij de start van de grondwerken in Waver doodleuk meedeelt dat zij al die tijd van plan waren om tot 100 meter te gaan!

    Veel te mooi om waar te zijn uiteraard, dit is gewoon een wilde droom van mij. Maar geef toe, het zou alles wat er in het forumtopic over de beste CDA-trollmomenten staat (zie 'industrie en theming') volkomen overtreffen
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •