X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Hof Van Saksen] 2017

    Dat ziet er daar toch behoorlijk spectaculair uit. Geen idee of zo een gigantische cone echt de moeite is, maar het zal in elk geval beter zijn dan die van Aqua Mexicana of Sportoase Duinenwater die ik eerder deed.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Die cone zou trouwens de grootste ter wereld zijn! En als ik dit zo op foto zie kan ik dit best geloven. Ziet er echt vet uit!!! Ö
    De grootste ter wereld lijkt me straf, zeker als je ziet wat er allemaal te vinden is in Amerika. De grootste van de Benelux is het alleszins sowieso.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Hof Van Saksen] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    De grootste ter wereld lijkt me straf, zeker als je ziet wat er allemaal te vinden is in Amerika. De grootste van de Benelux is het alleszins sowieso.
    Spectaculair is het inderdaad! En de grootste ter wereld komt van hun eigen website. Deze cone wordt 19 meter hoog.

    Gigantische trechter
    Beleef met vier personen in een band, een vrije val van 10 meter en glijd door de grootste glijbanentrechter ter wereld. Hou je vast …, want dit wordt een ervaring om nooit te vergeten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •